Statistika, duomenų mokslas ir dirbtinis intelektas
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Valstybės duomenų agentūra
Pamoką sukūrė - Valstybės duomenų agentūra
Ar duomenys gali galvoti už mus?
Pamokoje nagrinėjama, kaip skaičiai virsta žiniomis, o žinios – sprendimais. Mokiniai sužinos, kuo statistika išlieka nepakeičiama net ir dirbtinio intelekto eroje, kaip duomenų mokslas atveria naujas galimybes įvairiose srityse ir kodėl algoritmai be žmogaus kritinio mąstymo gali suklysti.Pamoka kviečia atrasti balansą tarp technologijų galimybių ir atsakomybės, skatina kritinį požiūrį į DI galimybes ir ribas, atsakant į klausimą, ar duomenys gali galvoti už mus, ar vistik galutinį žodį turi tarti žmogus.
Nuotraukos autorius Tara W.
Esate Vilniuje dirbantis mokytojas ir norėtumėte savo klasę užregistruoti į šią pamoką? Prisijunkite!
Pamokos tikslas
Supažindinti mokinius su statistikos, duomenų mokslo ir dirbtinio intelekto tarpusavio sąsajomis.Pamokos planas
1. Kelionė nuo tradicinės statistikos pagrindų link moderniųjų technologijų.2. Kaip statistika padeda suprasti duomenis ir kodėl be jos neįmanomas nei duomenų mokslas, nei dirbtinis intelektas.
3. Kaip duomenys virsta prognozėmis, kokius algoritmus naudoja dirbtinis intelektas ir kokį vaidmenį čia atlieka statistiniai metodai.
4. Praktiniai pavyzdžiai iš kasdienio gyvenimo, parodantys, kaip DI jau dabar daro įtaką mūsų sprendimams.
5. Klausimai apie ribas, etinius aspektus ir žmogaus atsakomybę: ar galima aklai pasitikėti skaičiais ir algoritmais, ar būtinas kritinis mąstymas.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Duomenys ir jų interpretavimas.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Gedimino pr. 29, Vilnius
Atsiliepimai
Rima Kazlauskienė
Nuoširdžiai dėkojame už puikią paskaitą! Ji buvo ne tik informatyvi, bet ir pateikta patraukliai, įtraukiant 7 klasės mokinius ir atsižvelgiant į jų amžių bei patirtį.
Ypač vertiname, kad sudėtingos sąvokos buvo perteiktos aiškiai, su įdomiais pavyzdžiais ir diskusijomis, kurios skatino kritiškai mąstyti ir kelti klausimus apie žmogaus ir technologijų santykį.
Panašios pamokos