identitetas-ir-istorija_57_01694336996-ceda00721c88cfa9d32489eefb1ef40e.png

Identitetas ir istorija

Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Gintaras Tubelis
  • KITA,
    Anglų k.
  • 11 klasei
  • Lauke
  • Vingio parkas, M. K. Čiurliono g. 100
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Kas mes esame?

Pasirinkta meno forma (teatras, muzika, dailė, šokis, fotografija ar kita) sieksime atskleisti žmonių savitumo bei identiteto temą, savo požiūrį. Mokiniai gebės kritiškai įvertinti asmeninę literatūrinę-kultūrinę patirtį, reikšti nuomonę, diskutuoti apie įvairaus pobūdžio kultūros tekstuose svarstomas savitumo ir identiteto temas ir problemas. Gilins socialinį ir kultūrinį sąmoningumą. Gebės vizualiai išreikšti asmeninį požiūrį ir patirtį.

Pamoka gali vykti bet kokioje parengto darbo pristatymui tinkančioje erdvėje. Erdvę galite užsisakyti per mūsų svetainę.

Pamokos autoriai: teatro mokytojas metodininkas Gintaras Tubelis ir anglų kalbos mokytoja metodininkė Jolanta Liubkevič.

Pamokos tikslas

Pasirinkta meno forma (teatras, muzika, dailė, šokis, fotografija ar kita) atskleisti žmonių savitumo bei identiteto temą, savo požiūrį.

Pamokos planas

Anglų kalbos pamokose:

The students discuss what shapes the identity of a person. (https://www.teachingenglish.org.uk/teaching-resources/teaching-adults/lesson-plans/advanced-c1/identity)


Teatro pamokose analizuosime identiteto sąvoką ir aptarsime galimas meninės raiškos priemones.


Integruotos pamokos metu vyksta paruoštų meninių darbų pristatymas, komentavimas, aptarimas, įsivertinimas ir vertinimas.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Socialinė
Skaitmeninė

Temos ugdymo programose

Identitetas.

Pamokos vieta:

Vilkpėdės seniūnija, Vingio parkas, M. K. Čiurliono g. 100
Visos pamokos
Kaip naudotis?