
Augimo mąstysena
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Justas Dalinkevicius
Pamoką sukūrė - Justas Dalinkevicius
Kodėl svarbu galvoti, ką sakau?
Mokiniai sužinos apie augimo ir sustabarėjusios mąstysenos skirtumus, įgytas žinias pritaikys praktiškai.Tyrinėdami miesto pokyčius, mokiniai gilinsis, kaip gali keistis ne tik miestas, bet ir jie patys. Pamokoje patirs, kad pokalbis su savimi ir sakomi žodžiai gali daug reikšti asmeniniame tobulėjime.
Naudodamiesi pamokos medžiaga, ieškos besikeičiančių vietų mieste, diskutuos apie augimo mąstyseną, atliks parengtas užduotis.
Nuotrauka Dovydo Žilinsko iš unsplash.com
Pamokos tikslas
Atpažinti augimo mąstysenos bruožus, mokytis juos taikyti praktiškai.Pamokos planas
Prieš pamoką mokiniai susipažįsta su augimo mąstysenos teorija ir schemomis (pamokos medžiagos priedas nr. 1).Klasė atvyksta į Europos aikštę. Mokytojas kviečia apsidairyti ir diskutuoja su mokiniais:
• Kas mus skatina tobulėti? Kas skatina tobulėti miestą?
• Kaip mes kalbamės su savimi, kai kažkas nepavyksta?
• Kaip žmonės reaguoja į miesto pokyčius?
• Ar galima rasti panašumų, kaip auga miestas ir žmogus?
Mokytojas iškelia probleminį klausimą: kaip augimo mąstysena gali padėti man tobulėti?
Moksleiviai paskirstomi į grupes, gauna po vieną nuotrauką (pamokos medžiagos priedas nr. 2), eina į joje atvaizduotą vietą, nufotografuoja ją telefonu. Mokiniai atlieka užduotį: paverčia sustabarėjusios mąstysenos kalbą į augimo mąstysenos kalbą (pamokos medžiagos priedas nr. 3). Atlikę užduotį, grupės susitinka mokytojo(-os) nurodytoje vietoje.
Apibendrinimas. Mokiniai dalinasi patirtimi, kaip galima keisti sustabarėjusią mąstyseną į augimo. Mokytojas apibendrina, kad reikia koncentruotis į procesą, pokytį, naujų galimybių paiešką.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Etika. Aš-asmuo.Pamokos vieta:
Šnipiškių seniūnija, Konstitucijos pr. 2, Vilnius
Panašios pamokos