
Moralinis jautrumas totalitarizmo sąlygomis: A. Eichmanno bylos tyrinėjimai
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Gintaras Inta
Pamoką sukūrė - Gintaras Inta
Kaip žmogus tampa blogio įrankiu?
Lukiškių kalėjimo kameroje Nr. 252 tyrinėjama blogio prigimtis, remiantis H. Arendt „blogio banalumo“ idėja ir A. Eichmanno bylos analize.Pamokos metu ugdomas gebėjimas kritiškai mąstyti, reflektuoti moralinį atsakingumą ir diskutuoti apie individo vaidmenį nedemokratinėse sistemose.
Erdvę pamokai galite užsakyti per mūsų platformos skiltį „Erdvės“.
Pamokos tikslas
Kritiškai vertinti žmogaus nuasmeninimo reiškinį, remiantis H. Arendt „blogio banalumo“ filosofine interpretacija.Pamokos planas
1. Sužadinimas. Mokiniai grupėse diskutuoja prisikirtus etinius klausimus, pristato apibendrintas išvadas.2. Pamokos pristatymas. Mokytojas (-a) pristato pamokos temą, probleminį klausimą ir uždavinius.
3. A. Eichmanno bylos tyrimas. Remiantis Hannah Arendt veikalu „Eichmannas Jeruzalėje: ataskaita apie blogio banalumą“, mokiniai kuria A. Eichmanno portretą - bylą.
4. Diskusija. Mokiniai diskutuoja pateiktais klausimais.
5. Refleksija. Atsako į klausimą „Kaip įmanoma išreikšti rūpestį ir jautrumą kitam totalitarinio režimo sąlygomis?“
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
11 Etika. Kitas kaip svetimas. Kur slypi agresijos, kovos, destruktyvaus elgesio, pavydo ir neapykantos šaknys?Pamokos vieta:
Naujamiesčio seniūnija, Lukiškių skg. 6, Vilnius
Panašios pamokos