
Trumpametražio animacinio filmo pratęsimas
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Justas Dalinkevicius
Pamoką sukūrė - Justas Dalinkevicius
Ką galiu atskleisti kurdamas animacinį filmą?
Pamokoje mokiniai kviečiami kūrybiškai pažvelgti į animaciją ir išbandyti save scenaristų bei kūrėjų rolėse.Peržiūrėję filmą „Matilda ir atsarginė galva“, mokiniai aptaria pagrindines filmo temas, identifikuoja moralines ar etines dilemas ir jų pagrindu sukuria filmuko tęsinį.
Dirbdami grupėse, mokiniai rašo tęsinio scenarijų, modeliuoja ir gamina (lipdo, piešia ir pan.) personažus, iš turimų medžiagų kuria aplinką. Naudodami paprastas filmavimo technikas ir M. Mažvydo bibliotekos dirbtuvėse „Pats sau“ esančią įrangą, sukuria trumpą filmo pratęsimą.
Refleksijos metu grupelės pristato savo darbus ir atskleidžia pasirinktų dilemų prasmes.
Pamokoje ugdomos komunikavimo, kūrybiškumo ir pažinimo kompetencijos, lavinama empatija bei vertybiniai įgūdžiai.
Erdvę dirbtuvėse „Pats sau“ galite užsakyti per šią platformą.
Nuotrauka iš portalo www.keub.lt
Pamokos tikslas
Kuriant animacinio filmuko pratęsimą, analizuoti pasirinktą moralinę ar etinę dilemą.Pamokos planas
1. Prieš pamoką mokiniai savarankiškai peržiūri trumpametražinį animacinį filmą "Matilda ir atsarginė galva".2. Mokiniai pasiskirsto grupelėmis, pasirenka etinę dilemą ir sukuria filmo pratęsimą dirbtuvėse „Pats sau“.
3. Sukurtus pratęsimus ir nagrinėtas etines dilemas grupelės pristato klasės draugams.
4. Refleksijos, baigiamoji diskusija.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Aš-TuPamokos vieta:
Naujamiesčio seniūnija, Gedimino pr. 51, Vilnius
Panašios pamokos