vienatves-reiskinys-markuciu-dvare_57_01753611311-d6d13ddba72342913317206359b6e32f.jpg

Vienatvės reiškinys Markučių dvare

Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Justas Dalinkevicius
  • Etika
  • 11 klasei
    12 klasei
  • Viduje
  • Subačiaus g. 124, Vilnius
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 45 min

Vienatvė - gerai ar blogai?

Pamokoje mokiniai tyrinės vienatvės reiškinį iš įvairių filosofinių perspektyvų.

Susipažinę su Edvardo Hoperio (angl. Edward Hopper) kūryba bei garsių filosofų, rašytojų įžvalgomis apie vienatvę, vienišumą, mokiniai diskutuos, ar tai „blogas“, ar „geras“ reiškinys.

Būdami atokiau nuo miesto, vietoje, kur rašytojai daug praleisdavo laiko vieni ir užsisklendę, mokiniai inscenizuos pasirinktus E. Hoperio paveikslus.

Pamokos pabaigoje mokiniai išryškins svarbiausias vienatvės reiškinio interpretacijas.


Erdvę pamokai Markučių dvare užsakykite per platformos skiltį „Erdvės“.

Nuotrauka iš www.markuciudvaras.lt.

Pamokos tikslas

Kūrybiškai tyrinėti vienatvės reiškinį.

Pamokos planas

1) Mokiniai susipažįsta su E. Hoperio kūryba, perskaito filosofinius tekstus vienatvės tematika.

2) Markučių dvare atlieka nurodytas užduotis ir inscenizuoja pasirinktą E. Hoperio paveikslą.

3) Apibendrinimas, refleksija.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

Aš - asmuo.

Pamokos vieta:

Rasų seniūnija, Subačiaus g. 124, Vilnius
Panašios pamokos
Visos pamokos
Kaip naudotis?