
Augalų augimo sąlygos Vilniaus mieste
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Kas lemia, kur ir kaip auga augalai mieste?
Mokiniai grupėmis tyrinėja augalus skirtingose Vilniaus miesto vietose ir fiksuoja jų augimo sąlygas (šviesą, drėgmę, vietą).Atlikę stebėjimus, jie juos aprašo, o vėliau grupėse kuria miniatiūrinį augalo augimo sąlygų modelį naudodami gamtines medžiagas.
Pamoka skatina gamtamokslinį ir technologinį raštingumą, kūrybiškumą ir praktinį sąvokų taikymą.
Nuotrauka iš Canva.com
Pamokos tikslas
Ištirti augalų augimo sąlygas miesto aplinkoje, gebėti jas aprašyti.Pamokos planas
Įvadas: aptariamos augalų augimo sąlygos (šviesa, vanduo, oras, šiluma, dirvožemis).Tyrinėjimas: vaikai pasiskirsto į grupes ir ieško skirtingose vietose augančių augalų (saulėta vieta, pavėsis, arti vandens ir t.t.).
Stebėjimų fiksavimas: mokiniai pildo užduočių lapą.
Kūrybinė užduotis: kiekviena grupė sukuria mažą augimui tinkamos aplinkos modelį.
Refleksija: dalijimasis atradimais, aptariamos išvados.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Augalų sandara ir gyvybiniai procesai. Aplinkos veiksnių poveikis gyviems organizmams. Gamta artimoje aplinkoje. Aprašymas, sakinio struktūraPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Panašios pamokos