
Miesto augalija per „Google Lens“ programėlę
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Ką augalai pasako apie aplinkos sąlygas?
Pamokos metu mokiniai tyrinėja miesto želdynus (medžius, krūmus ir žolinius augalus) pasirinktoje Vilniaus miesto erdvėje.Dirbdami poromis arba grupėmis, jie pasitelkia „Google Lens“ programėlę įvairių tipų augalų atpažinimui. Mokiniai fiksuoja augalų pavadinimus, augimo vietas, sąlygas bei papildomas pastabas.
Pamokos pabaigoje kartu su mokytoju aptaria tyrimų rezultatus, grupelės pristato įdomiausius radinius, visi diskutuoja apie žmogaus įtaką miesto augalijai.
Nuotrauka pamokos autoriaus
Pamokos tikslas
Atpažinti mieste augančius augalus, įvertinti jų prisitaikymą prie urbanizuotos aplinkos sąlygų.Pamokos planas
Mokytojas paaiškina pamokos tikslą ir supažindina mokinius su „Google Lens“ programėle.Mokiniai poromis arba grupėmis tyrinėja miesto želdynus, atpažįsta augalus naudodami programėlę, fiksuoja duomenis užduočių lape.
Mokiniai pristato atradimus klasei, aptaria augalų prisitaikymą, įvertina aplinkos sąlygas ir žmogaus veiklos poveikį.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Gamtos mokslai 5–8 kl. (šaltinis: emokykla.lt) Temos: Gyvoji gamta Augalų įvairovė Augalų prisitaikymas prie aplinkos Aplinkos pažinimas ir apsauga Žmogaus veiklos poveikis gamtai Gamtinės aplinkos stebėjimas ir tyrimas Pasiekimų sritys: Tyrinėjimas Mokiniai planuoja ir atlieka paprastus tyrimus lauke, fiksuoja rezultatus. Technologijų taikymas Naudoja skaitmeninius įrankius stebėjimų fiksavimui ir duomenų gavimui. Geografija 5–6 kl. (jei integruojama) Temos: Vietovės tyrinėjimas Aplinkos elementaiPamokos vieta:
Naujamiesčio seniūnija, Vingio parkas
Panašios pamokos