
Požeminiai miesto ženklai: šulinių tyrimas
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Ką miesto šuliniai pasako apie požeminius tinklus?
Mokiniai tyrinėja pasirinktą Vilniaus miesto teritoriją, ieškodami skirtingų paskirčių šulinių.Vadovaudamiesi žemėlapiu ir atpažinimo gidu, mokiniai žymi šulinių vietas spalvomis pagal jų tipą: elektra, vanduo, dujos, lietaus kanalizacija ir kt.
Po veiklos vyksta refleksija ir rezultatų analizė.
Veikla ugdo mokinių gebėjimą tyrinėti miesto aplinką, atpažinti inžinerinės infrastruktūros elementus (šulinius), taikyti sąvokas ir žinias apie miesto sistemas, bei formuoti supratimą apie požeminių tinklų svarbą urbanistinėje erdvėje.
Nuotrauka pamokos autoriaus.
Pamokos tikslas
Ugdyti mokinių gebėjimą tyrinėti miesto aplinką, atpažinti inžinerinės infrastruktūros elementus (šulinius).Pamokos planas
Mokytojas pristato tikslą ir išdalina žemėlapius bei užduočių lapus.Mokiniai tyrinėja teritoriją ir žymi šulinius pagal tipą bei vietą.
Grįžus į klasę aptariami rezultatai, daroma refleksija, aptariama miesto infrastruktūros svarba.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Žmogaus veiklos poveikis aplinkai. Technologijos ir inžinerija. Orientavimasis vietovėje ir žemėlapių naudojimas. Miesto erdvės ir jų funkcijos. Inžinerinių sistemų pažinimasPamokos vieta:
Rasų seniūnija, Gervėčių g. 4, Vilnius
Panašios pamokos