
Gamtos bylų tyrimo centras: ekosistema
Maksimalus dalyvių skaičius: iki 30
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Kaip iš gamtinių detalių suprasti ekosistemos būklę?
Mokiniai komandomis detaliai tyrinėja pasirinktą gamtos vietą. Jie stebi augalus, gyvūnus, dirvožemį ar kitus elementus, atlieka užduotis pagal „Ekosistemos tyrimo lapą“ ir fiksuoja atradimus.Kiekviena komanda sukuria savo tyrinėjamos vietos pavadinimą ir trumpą legendą, pristato svarbiausią radinį bei apibendrina savo išvadas.
Per šią veiklą mokiniai gilinasi į ekosistemų tarpusavio ryšius, žmogaus poveikį gamtai ir ugdosi aplinkos pažinimo bei bendradarbiavimo įgūdžius.
Nuotrauka iš pexels.com
Pamokos tikslas
Tyrinėti vietinę ekosistemą realioje gamtoje, rinkti ir apdoroti duomenis, ugdyti refleksiją, atsakingumą už gamtą.Pamokos planas
1. Įvadas (5–10 min.) – „Misija: atkurti ekosistemos pasakojimą“2. Pagrindinė veikla – tiriamoji ekspedicija (30–35 min.)
3. Pristatymas (10–15 min.)
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
A4. Apibūdina ir kritiškai vertina gamtos mokslų poveikį ir svarbą žmogui, bendruomenei, visuomenei.Pamokos vieta:
Vilkpėdės seniūnija, Vingio parkas
Panašios pamokos