gamtos-bylu-tyrimu-centras-ekosistemos-pedsakais_57_01748430877-2d4e3c0e00dd3fc52cd61e9cf74001e7.jpg

Gamtos bylų tyrimo centras: ekosistema

Maksimalus dalyvių skaičius: iki 30
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
  • Gamta,
    Pradinis ugdymas,
    Gyvenimo įgūdžiai
  • 3 klasei
    4 klasei
  • Lauke
  • Vingio parkas
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 45 min

Kaip iš gamtinių detalių suprasti ekosistemos būklę?

Mokiniai komandomis detaliai tyrinėja pasirinktą gamtos vietą. Jie stebi augalus, gyvūnus, dirvožemį ar kitus elementus, atlieka užduotis pagal „Ekosistemos tyrimo lapą“ ir fiksuoja atradimus.

Kiekviena komanda sukuria savo tyrinėjamos vietos pavadinimą ir trumpą legendą, pristato svarbiausią radinį bei apibendrina savo išvadas.

Per šią veiklą mokiniai gilinasi į ekosistemų tarpusavio ryšius, žmogaus poveikį gamtai ir ugdosi aplinkos pažinimo bei bendradarbiavimo įgūdžius.


Nuotrauka iš pexels.com

Pamokos tikslas

Tyrinėti vietinę ekosistemą realioje gamtoje, rinkti ir apdoroti duomenis, ugdyti refleksiją, atsakingumą už gamtą.

Pamokos planas

1. Įvadas (5–10 min.) – „Misija: atkurti ekosistemos pasakojimą“
2. Pagrindinė veikla – tiriamoji ekspedicija (30–35 min.)
3. Pristatymas (10–15 min.)

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

A4. Apibūdina ir kritiškai vertina gamtos mokslų poveikį ir svarbą žmogui, bendruomenei, visuomenei.

Pamokos vieta:

Vilkpėdės seniūnija, Vingio parkas
Panašios pamokos
Visos pamokos
Kaip naudotis?