Žurnalistas vienai dienai
Maksimalus dalyvių skaičius: 24
Pamoką sukūrė - Lrytas
Pamoką sukūrė - Lrytas
Kaip dirba žurnalistai?
Teko matyti, kaip dirba žurnalistai įvykio vietoje, skaityti parengtus interviu ar stebėti reportažus? Kviečiame ne tik pamatyti užkulisius, bet ir padirbėti žurnalistais ieškant, tvarkant, rengiant medžiagą iki tol, kol ją pamato skaitytojai ir žiūrovai.Šios veiklos metu mokiniai susipažins su žurnalistikos pagrindais, mokysis rengti, analizuoti medžiagą, kurti pristatymus.
Naujienų portalo lrytas.lt redakcija kviečia susipažinti su žurnalistų darbu ir išbandyti savo jėgas redakcijoje, rengiant reportažus, straipsnius, interviu.
Pamokos metu mokiniai atliks redaktoriaus užduotis, ugdysis komunikavimo kompetencijas, gilins teksto ir video kūrimo, viešo kalbėjimo bei komandinio darbo įgūdžius.
Žurnalistai dirba skirtingose vietose, todėl ir pamokos bus vedamos ne tik redakcijoje. Tiksli pamokos vieta mokytojui bus atsiųsta po registracijos.
Esate Vilniuje dirbantis mokytojas ir norėtumėte savo klasę užregistruoti į šią pamoką? Prisijunkite!
Pamokos tikslas
Supažindinti su žurnalistikos pagrindais bei išmokyti pritaikyti žinias praktiškai.Pamokos planas
- Pristatymas apie žurnalistiką, žurnalistų darbą (30 min.).- Užduotis (1.15 val.):
- Pasiskirstymas į komandas.
- Idėjos kūrimas komandoje pagal pasirinktą veiklą (TV interviu, straipsnis, reportažas).
- Darbas atskirose komandose pagal užduotis.
- Aptarimas ir pasiruošimas pristatymui.
- Pristatymas ir užduoties į(si)vertinimas (30 min.).
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Socialinė
Skaitmeninė
Temos ugdymo programose
Komunikacinės intencijos. Profesijos. Diskurso kūrimas. Faktinės informacijos gavimas ir pateikimas.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, A.Goštauto 12A, Vilnius
Atsiliepimai
TATJANA BRUSKINA
Pamoka buvo gerai parengta ir apgalvota.
LRyto žurnalistai kalbėjo apie žurnalisto darbą, atsakomybę, sunkumus ir ypatybes.
Tada ,,Santaros"" gimnazijos III kl. mokiniai buvo suskirstyti į komandas: vieni buvo redaktoriai ir mokėsi rasti tekste įvairias klaidas, kiti dirbo su televizijos žurnalistu ir mokėsi skaityti tekstą žinioms transliuoti.
Visi matė, kaip tai sunku. Tačiau buvo įdomu išbandyti savo jėgas ir išbandyti savo įgūdžius. Kas žino: gal kas padarys karjerą šioje srityje.
Labai ačiū šios programos organizatoriams – LRyto žurnalistams!
Ariadna Žilevičienė
Ačiū už intensyvią, labai informatyvią ir išties įdomią pamoką apie žurnalistų ir kitų redakcijoje dirbančių specialistų profesijas. Labai patiko, kad savo profesijas, iššūkius ir darbo dieną pristatė savo darbo entuaziastai iš televizijos ir portalo redakcijų. Dėkojame, kad taip nuoširdžiai pasidalinote patarimais, kaip pradėti karjerą.
Natalija Šumskaja
Mus pasitiko nerealūs Greta ir Martynas. Tai žmonės, kurie dirba iš pašaukimo. Man, kaip klasės auklėtojai, labai svarbu, kad mano auklėtiniai matytų kuo daugiau tokių žmonių, kurie labai myli savo darbą ir yra tikri savo srities profesionalai. Išsamus ir įdomus pasakojimas apie žurnalistiką ir žiniasklaidą buvo perteiktas ne tik žodžiais bet ir kūno kalba, kuri skleidė energiją. Išgirdome taisyklingą ir turtingą gražią lietuvių kalbą. Kalbėjo atvirai ir sąžiningai, tai padarė didžiulį įspūdį mokiniams. Taip pat stebėjome komandinį darbą, kai kolega techninių nesklandumų metu gelbėjo kolegą. Tą dieną gavome daugiau nei paskaitą. Nuoširdžiai dėkoju Martynui ir Gretai už norą dalintis savo patirtimi su jaunąja karta.
Yulia Vyalanishkene
Pamokas buvo įdomus, naudingas. Mokiniams patiko. Ačiū.