
Keisk tušinuką į plunksnakotį
Maksimalus dalyvių skaičius: 20-25
Pamoką sukūrė - Vilniaus miesto savivaldybės centrinė biblioteka
Pamoką sukūrė - Vilniaus miesto savivaldybės centrinė biblioteka
Ką suteikia rašymas plunksnakočiu?
Vilniaus centrinė biblioteka kviečia mokinius į netradicinę pamoką, kurioje jie sužinos, kodėl plunksnakotis gali tapti mėgstamiausiu rašymo įrankiu.Pamokos tikslas – supažindinti mokinius su vienkartinių rašiklių žala gamtai, kviečiant išbandyti ekologiškesnę alternatyvą - plunksnakotį.
Mokiniams bus pristatyta plunksnakočio ergonomika, kaip ši rašymo priemonė gali būti tobulai ir patogiai pritaikyta prie rašančiojo rankos dydžio bei rašysenos manieros. Darbingą nuotaiką sukurs platus gamtai draugiško rašalo pasirinkimas.
Mokiniai sužinos apie dailyraščio naudą lavinant dėmesio koncentraciją, motoriką. Išgirs, kad rašymas plunksnakočiu gali būti priemonė meditacijai, atsipalaidavimui ir kūrybinei saviraiškai. Praktikuos gražaus rašto subtilybes, priims iššūkį parašyti ilgiausią lietuvišką žodį – NEBEPRISIKIŠKIAKOPŪSTELIAUJANTIESIEMS!
Plunksnakočiais pasirūpins VCB.
Ateikite ir atraskite rašymo džiaugsmą!
Esate Vilniuje dirbantis mokytojas ir norėtumėte savo klasę užregistruoti į šią pamoką? Prisijunkite!
Pamokos tikslas
Supažindinti su rašymo plunksnakočiu privalumais, ugdyti tvaraus vartojimo įpročius.Pamokos planas
1. Įmonės atstovas pristato pamokos temą.2. Pasakojimas apie plunksnakočio naudojimo tvarumą, dailyraščio naudą koncentracijai ir psichologinei bei fizinei sveikatai.
3. Įvadas į gražaus rašto teoriją.
4. Dailyraščio užduotys ir praktika.
5. Dailyraščio iššūkis – žodis NEBEPRISIKIŠKIAKOPŪSTELIAUJANTIESIEMS.
6. Mokiniai dalijasi įspūdžiais, ką naujo sužinojo.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Dailės technikos. Aš ir ekologijaPamokos vieta:
Žirmūnų seniūnija, Žirmūnų g. 6
Atsiliepimai
Regina Kozlovskienė
Pamoka labai patiko, tinka ateiti ir klasės vadovams ir įvairių kalbų mokytojams.
Rasa Juškevičienė
Pamoka buvo įdomi ir naudinga. Joje sužinojome apie ekologiją, tvarius pasirinkimus ir išbandėme rašymą plunksnakotčiu. Lektorius kalbėjo įdomiai ir įtraukiančiai apie tai, kaip mūsų kasdieniai pasirinkimai gali prisidėti prie ekologijos. Naudodami plunksnakotį, galime sumažinti plastiko atliekų kiekį, nes tai daugkartinio naudojimo priemonė, priešingai nei vienkartiniai tušinukai.
Užsiėmimas skatino kūrybiškumą, rašymo įgūdžių lavinimą bei sąmoningą požiūrį į aplinkos tausojimą. Buvo įdomu praktiškai išbandyti plunksnakotį ir pajusti skirtumą rašant juo, palyginti su įprastu tušinuku. Rekomenduojame šią pamoką kitoms mokyklų klasėms – tai puiki edukacija!
Panašios pamokos