
Švaros žvalgai – ar mūsų vanduo gyvas?
Maksimalus dalyvių skaičius: iki 30
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Ką apie žmogaus ir gamtos santykį pasako užterštas vanduo?
Mokiniai prie artimiausio vandens telkinio atlieka aplinkos tyrimą – stebi vandens skaidrumą, augaliją, gyvybę bei renka ir rūšiuoja pakrantėje rastas šiukšles. Jie skaičiuoja šiukšlių kiekį, rūšių įvairovę ir tankumą tam tikrame plote.Grupėse pristato savo stebėjimų rezultatus, svarsto apie taršos šaltinius ir jų poveikį gamtai.
Refleksijos metu mokiniai kuria ekologinį laišką vandens telkiniui, skatindami asmeninę atsakomybę už gamtos išsaugojimą.
Pamokos metu ne tik ugdomas aplinkos pažinimas, bet ir tvarkoma aplinka, ugdant mokinių sąmoningumą ir atsakomybę už savo aplinką.
Nuotrauka iš pexels.com
Pamokos tikslas
Tyrinėti vietinį vandens telkinį, daryti išvadas apie žmogaus veiklos poveikį aplinkai.Pamokos planas
1. Įžanga – aktyvus pokalbis (5–10 min)2. Tyrimas gamtoje (30–35 min)
3. Išvados ir pristatymas (10–15 min)
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
A4. Apibūdina ir kritiškai vertina gamtos mokslų poveikį ir svarbą žmogui, bendruomenei, visuomenei.Pamokos vieta:
Verkių seniūnija, Cedrono tvenkinys
Panašios pamokos