
Ekosistemos architektūra miesto parke
Maksimalus dalyvių skaičius: 50
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Kaip pasireiškia ekologijos struktūriniai lygmenys ir gamtos veiksnių sąveika?
Mokiniai tyrinėja Sapiegų parko skirtingas zonas ir jose esančias ekosistemas. Stebėjimo metu identifikuoja ekologijos struktūrinius lygmenis, gyvosios ir negyvosios gamtos veiksnius.Analizuodami natūralias ir žmogaus sukurtas aplinkas, mokiniai taiko sąvokas praktikoje. Užduoties metu jie pildo tyrimo lenteles ir reflektuoja, kaip žmogaus veikla veikia miesto gamtines sistemas.
Pamoka užbaigiama reflksija, kurios metu mokiniai aprašo, kokie veiksniai (gyvieji ir negyvieji) pasirinktai ekosistemos zonai daro didžiausią įtaką bei argumentuoja, kokį ekologijos struktūrinį lygmenį čia lengviausia atpažinti ir kodėl.
Nuotrauka - canva.com
Pamokos tikslas
Analizuoti natūralias ir žmogaus sukurtas miesto ekosistemas.Pamokos planas
Mokytojas pristato pamokos tikslą ir saugaus elgesio taisykles Sapiegų parke.Mokiniai poromis tyrinėja dvi parko zonas: natūralią ir žmogaus tvarkytą. Fiksuoja ekologijos struktūrinius lygmenis ir gamtos veiksnius.
Aptarimas ir refleksija: mokiniai įvardija ekosistemos rūšį ir svarbiausius ją veikiančius veiksnius.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Biologija – ekologijos struktūriniai lygmenys – ekologijos objektai – aplinkos veiksniai – ekosistemų pavyzdžiai Geografija – vietovės tyrinėjimas – gamtinės ir žmogaus sukurtos aplinkos atpažinimas Lietuvių kalba – informacinio ir aprašomojo teksto kūrimas – argumentavimas – refleksijos rašymasPamokos vieta:
Antakalnio seniūnija, Antakalnio g. 17, Vilnius
Panašios pamokos