
Lukiškių aikštėje pasiklydę įvardžiai
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Renata Maslauskienė
Pamoką sukūrė - Renata Maslauskienė
Ar įvardžiai meta iššūkį daiktavardžiams?
Mokiniai, susipažinę su Lukiškių aikštės istorija ir dabartimi, stebi netoliese esančius objektus. Dirbdami individualiai bei poromis, atlieka užduotis apie įvardį ir jo vartojimo ypatumus sakinyje. Prisimena patarles, kuriose taip pat gausu įvardžių. Pamokos pabaigoje pasidalina įspūdžiais, reflektuoja.Pamokos idėja gali būti pritaikyta ir kitoms Vilniaus m. erdvėms.
Nuotrauka pamokos autorės.
Pamokos tikslas
Gebėti atpažinti įvardį sakinyje ir tinkamai jį vartoti.Pamokos planas
1. Mokytojas supažindina mokinius su pamokos tema, išdalina dalomąją medžiagą, pristato užduotis, mokinius suskirsto poromis.2. Mokiniai susipažįsta su Lukiškių aikštės istorija ir dabartimi, mokytojo pateiktame tekste ieško įvardžių.
3. Mokiniai fiksuoja matomus objektus ir atlieka mokytojo paskirtas užduotis.
4. Mokiniai prisimena patarles, kuriose yra įvardžių. Užduočių lapuose esančioms patarlėms parenka tinkamus įvardžius.
5. Įspūdžiai, refleksija. Mokytojas užduoda namų darbus - namuose sukurti ir iliustruoti patarlę, kurioje būtų pavartotas įvardis.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Įvardis sakinyje.Pamokos vieta:
Naujamiesčio seniūnija, Lukiškių aikštė, Vilnius
Panašios pamokos