meile-dziazas-ir-velnias-naujojoje-vilnioje_57_01683549603-029fd6c53262492fc4214a44419907be.jpg

,,Meilė, džiazas ir velnias'' Naujojoje Vilnioje

Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Loreta Kindurienė
  • Lietuvių k. ir literatūra
  • 10 klasei
  • Lauke
  • Gerovės g., 11205 Vilnius
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Kodėl žmonės priima netinkamus sprendimus?

Pamoka skirta J. Grušo kūrinio „Meilė, džiazas ir velnias" įspūdžiui sustiprinti.

„Meilė, džiazas ir velnias" – pasakojimas apie jaunus žmones, ieškančius gyvenimo prasmės.

Kodėl Andrius atiduoda Beatričės dienoraštį mokyklos pavaduotojai? Šis ir kiti klausimai keliami pagal analizuojamą kūrinį Naujojoje Vilnioje, apleistose buvusios „Žalgirio" staklių gamyklos stadiono prieigose.

Nuotrauka @ www.teatras.lt/lt/spektakliai/meile_dziazas_ir_velnias_panevezio_teatro_menas_gastroles/

Pamokos tikslas

Pamokos tikslas - analizuoti ir aptarti vizualizuojamą literatūrinį kūrinį „Meilė, džiazas ir velnias".

Pamokos planas

Pamoka prasideda apleistose, buvusios „Žalgirio" staklių gamyklos stadiono prieigose, Gerovės parke. Ši vieta - puiki kūrinio stiprumui, įtaigumui atskleisti. Aplinka galėtų būti panaši į kūrinio veikėjų susibūrimo vietą - „katilą".

Mokytojas kartu su mokiniais pasirenka, kokią kūrinio ištrauką skaitys. Mokiniai pasiskirsto vaidmenimis. Kūrinys skaitomas vaidmenimis, bandoma sukurti „katilo" nuotaiką.

Namų darbams užduodama parašyti pastraipą / rašinį tema „Pasirinkto veikėjo paveikslas tragikomedijoje „Meilė, džiazas ir velnias".

Kompetencijos

Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Socialinė

Temos ugdymo programose

Literatūros integralumas, meniškumo ugdymas, kalbiniai, kultūriniai gebėjimai

Pamokos vieta:

Naujosios Vilnios seniūnija, Gerovės g., 11205 Vilnius
Visos pamokos
Kaip naudotis?