
Penki pojūčiai „Anykščių šilelyje“
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Dovilė Bagdonienė
Pamoką sukūrė - Dovilė Bagdonienė
Kas stiprina kūrinio įtaigumą?
Lietuvių literatūroje gausu kūrinių apie Lietuvos gamtą. Pamokoje mokiniai stengsis suprasti, ko reikia, kad tokie kūriniai būtų unikalūs, ir diskutuos apie žmogaus pojūčių sužadinimo svarbą kuriant literatūros šedevrus.Mokiniai susipažins su Antano Baranausko asmenybe ir vienu gražiausiu lietuvių kūrinių apie gamtą - poema „Anykščių šilelis“. Per įvairias veiklas mokiniai žadins savo pojūčius, o vėliau juos pasitelkę sukurs trumpas poemas apie gamtą ir gyvenimą.
Nuotrauka iš https://shorturl.at/5I2iX
Pamokos tikslas
Pasitelkus penkis pojūčius, sukurti trumpas poemas apie gamtą ir gyvenimą.Pamokos planas
1. Įvadas - mokiniai nuskenavę QR kodą peržiūri skaidres apie Antano Baranausko asmenybę ir poemą „Anykščių šilelis“ (10 min.)2. Mokiniai pasiskirsto į grupeles, mokytojas pristato užduotį (5 min.)
3. Pažintis su penkiais žmogaus pojūčiais. Mokiniai stebi gamtą, liečia paviršius, klausosi garsų, uosto ir ragauja pateiktas medžiagas ir produktus, užrašo kiekvieno pojūčio asociacijas (30 min.)
4. Panaudodami visus ant lapelių užrašytus žodžius, mokiniai kuria poemą (20 min.)
5. Poemų skaitymas (10 min.)
6. Refleksija (10 min.)
7. Mokytojas skiria namų užduotį.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Antanas Baranauskas poemaPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Panašios pamokos