Kaina turi vertę: apsipirkimo sprendimų analizė
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Kaip pasirinkti racionalų apsipirkimo būdą?
Pamoka skirta populiariausių apsipirkimo būdų palyginimui.Mokiniai lankysis parduotuvėje ir sudarys du pirkinių krepšelius: vieną su akcijinėmis prekėmis, kitą be akcijų. Po to programėlėje (pvz. „Lastmile“ ar pan.) arba to paties tinklo el. parduotuvėje sudarys tokius pačius krepšelius.
Mokiniai lygins kainas, įvertins akcijų kainą pirkinių krepšeliui, apskaičiuos sutaupytą sumą, aptars fizinio ir internetinio apsipirkimo privalumus bei trūkumus.
Paveikslėlis iš https://shorturl.at/KzUAR.
Pamokos tikslas
Išmokti lyginti kainas, įvertinti fizinio ir internetinio apsipirkimo būdus.Pamokos planas
Įžanga (10 min.)Mokytojas pristato pamokos tikslą ir veiklas. Diskusija apie kainų ir akcijų reikšmę.
Pirkinių krepšelių sudarymas IKI parduotuvėje (30 min.)
Mokiniai sudaro du pirkinių krepšelius: vieną su akcijomis, kitą be akcijų. Fiksuoja prekių pavadinimus ir kainas.
Internetinis tyrimas (15 min.)
Parduotuvės tinklo programėlėje („LastMile“, „Barbora“ ar pan.) arba el. parduotuvėje mokiniai suranda tas pačias prekes ir užrašo jų kainas.
Analizė ir refleksija (15 min.)
Mokiniai lygina kainas, skaičiuoja sutaupytą sumą.
Diskutuoja apie apsipirkimo būdų privalumus ir trūkumus.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Finansiniai skaičiavimai. Atsakingi sprendimai ir elgesysPamokos vieta:
Šnipiškių seniūnija, Žirmūnų g. 2, Vilnius
Panašios pamokos