
Dainuojanti revoliucija - muzika vienija
Maksimalus dalyvių skaičius: Iki 30
Pamoką sukūrė - Augustė Andrijauskaitė
Pamoką sukūrė - Augustė Andrijauskaitė
Kaip muzika gali suvienyti žmones?
Kas yra Dainuojanti revoliucija?Pamokoje mokiniai aiškinsis kas yra Dainuojanti revoliucija, susipažins su svarbiausiais šio laikotarpio renginiais ir asmenybių indėliu, klausysis „Roko marše“ skambėjusių kūrinių. Pamoką užbaigs kūrybinė užduotis ir bendra daina.
Pamoka vyksta Kalnų parke - vietoje, kurioje griaudėjo pirmasis festivalis „Roko maršas“ - vienas svarbiausių muzikinių to meto reiškinių, kuriame protesto išraiška tapo patriotinės dainos, taip pat vakarietiški, iki tol cenzūruoti žanrai. Festivalyje dalyvavo grupės iš Latvijos ir Estijos – tai simboliškai pabrėžė, kad trys Baltijos šalys laisvės link žengia kartu.
Pamokoje ugdomas muzikinis ir pilietinis mokinių sąmoningumas, jie susipažįsta su dainomis, kurios jungė tautą.
Reikalingos priemonės: išmanieji telefonai ir ausinės.
Pamokos paveikslėlis kurtas naudojantis DI įrankiais.
Pamokos tikslas
Susipažinti su Dainuojančios revoliucijos fenomenu, suvokti muzikos galią telkti žmones.Pamokos planas
1. Mokytojas pristato pamokos temą ir uždavinį, paklausia mokinių ką jie žino apie Dainuojančią revoliuciją.2. Mokytojas papasakoja apie Dainuojančią revoliuciją, esminius įvykius ir asmenybes, pasakojimo pabaigoje parodo nuotraukas. Mokiniai skenuoja QR kodą ir atsako į klausimus.
3. Mokiniai klausosi „Roko marše“ skambėjusių dainų, išsirinkę vieną jų iliustruoja plakate. Vieni kitiems pristato savo darbus.
4. Stovėdami pirmojo „Roko maršo“ vietoje, mokiniai mokosi ir drauge atlieka dainą „Bunda jau Baltija“.
5. Refleksija.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Dainuojanti revoliucija; muzikos žanrai; Lietuvos muzikinė kultūra.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Kalnų parkas
Panašios pamokos