atraskime-vilniaus-geriamuosius-fontanus_57_01747243109-f2757ac5c0a100b58f937a1f678ccab3.png

Atraskime Vilniaus geriamuosius fontanus

Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
  • Pradinis ugdymas
  • 3 klasei
    4 klasei
  • Lauke
  • Bernardinų sodas
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Ką atskleidžia miesto geriamieji fontanai?

Pamoka kviečia mokinius tyrinėti Vilniaus geriamuosius fontanus ir pažvelgti į vandenį kaip į miestui svarbią gyvybės bei bendruomenės dalį.

Pamokos metu mokiniai sužino, kur yra geriameji Vilniaus fontanai, stebi pasirinkto fontano (ar kelių) aplinką, atlieka skaičiavimus, ragauja ir vertina vandenį. Pabaigoje reflektuoja, ką sužinojo apie miesto gyvenimą, vandenį ir savo įpročius.

Darbalapiai ir aiškios užduotys leidžia skirtingų gebėjimų mokiniams įsitraukti aktyviai ir savarankiškai.

Pamokos pabaigoje mokiniai reflektuoja pagal pateiktus teiginius.


Paveikslėlis sukurtas naudojant „ChatGPT“.

Pamokos tikslas

Ugdyti mokinių gebėjimą rinkti informaciją, ją apdoroti ir pritaikyti.

Pamokos planas

1. Įžanga ir pasiruošimas
– Mokytojas pristato elgesio lauke principus, pamokos tikslą, išdalija darbalapius.

2. Mokytojas supažindina su fontanu
– Kas yra geriamasis fontanas, kaip juo naudotis, ar patys juo naudojamės?

3. Stebėjimo užduotis
– Vaikai fiksuoja aplinką: ar fontanas veikia, kas aplink, kiek žmonių naudojasi.

4. Skaičiavimų užduotis
– Remiantis stebėjimu, mokiniai atlieka paprastus skaičiavimus apie galimą vandens sunaudojimą.

5. Vandens ragavimo užduotis
– Mokiniai ragauja vandenį, fiksuoja pojūčius (temperatūrą, skonį, kvapą).

6. Refleksija darbalapyje
– Vaikai pasirenka teiginius, kurie atspindi, ką sužinojo apie vandenį ir miestą.

7. Apibendrinimas ratu
– Kas nustebino? Ar naudotume fontaną dažniau? Diskusija klasės bendruomenėje.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kultūrinė
Pažinimo
Socialinė

Temos ugdymo programose

26.2 Aplinkos pažinimas

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Panašios pamokos
Visos pamokos
Kaip naudotis?