Jeigu aš būčiau...
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakultetas
Pamoką sukūrė - Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakultetas
Kokią šokio meno veiklą pasirinktumėte?
Pamoka vyksta Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto šokio salėje, užduočių metu naudojama interaktyvi lenta. Mokiniai susipažins su šokio meno veiklomis ir jų dalyviais: šokėju, kūrėju, žiūrovu, vertintoju, tyrinėtoju; inscenizuos šias veiklas ir sukurs bendrą pasirodymą.Veikla gali būti pritaikoma SUP mokiniams: pavyzdžiui, jeigu vaikas/ai negali šokti, jis siūlo kūrybines idėjas, vertina klasės draugų darbą ir t.t.
Nuotrauka iš https://shorturl.at/IknaR
Esate Vilniuje dirbantis mokytojas ir norėtumėte savo klasę užregistruoti į šią pamoką? Prisijunkite!
Pamokos tikslas
Supažindinti mokinius su šokio meno veiklomis.Pamokos planas
I. Įvadinė dalis (7 min.)Mokiniai supažindinami su pamokos tema ir tikslu. Mokytoja pristato šokio meno veiklas.
II. Pagrindinė veikla (30 min.)
Mokytoja skaitmeninių įrankių pagalba pristato šokio užduotis. Mokiniai pasirenka juos dominančią šokio veiklą ir pasiskirsto į 5 grupes. Grupėse atlieka skirtingas užduotis, kurias pamokos pabaigoje sujungia į bendrą visumą.
III. Baigiamoji dalis (8 min.)
Refleksija. Aptariamos atliktos užduotys. Vaikai apmąsto, aiškinasi ir dalijasi įgyta šokio patirtimi, sukeltais įspūdžiais ir vertinimais. Įsivertina naudodami skaitmeninius įrankius.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Ciklas: atlikimas – suvokimas – stebėjimas – analizė – vertinimas – kūrimas – atlikimas.Pamokos vieta:
Verkių seniūnija, Didlaukio g. 82, Vilnius
Atsiliepimai
Daiva Navickienė
Puiki pamoka! Vaikai buvo labai įsitraukę į kūrybines veiklas. Atrado naujų dalykų.
Panašios pamokos