
Mano augalo portretas
Maksimalus dalyvių skaičius: iki 30
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Kas sudaro augalą ir padeda jam prisitaikyti prie aplinkos?
Mokiniai pasirenka vieną augalą gamtoje ir jį atidžiai stebi – apžiūri spalvas, formą, kvapą, lapelius, stiebą ar žiedą, tačiau augalo neliečia ir neskina.Vėliau vaikai piešia savo stebimo augalo portretą ir aprašo jo ypatybes, taip sukurdami tarsi augalo vizitinę kortelę.
Pamokos pabaigoje mokiniai pristato savo darbą klasės draugams – atidaroma augalų portretų „galerija“, kurioje vaikai aptaria augalų skirtumus, panašumus ir aptaria, kaip rūpestingai stebėti gamtą jos nepažeidžiant.
Nuotrauka iš pexels.com
Pamokos tikslas
Stebėti augalą gamtoje, lavinti gebėjimą jį tyrinėti ir aprašyti, suprasti, kaip jis prisitaikęs prie aplinkos.Pamokos planas
1. Įžanga (5–7 min.) – „Atrask savo augalą“.2. Pagrindinė užduotis (15 - 20 min.) – „Nupiešk augalo portretą ir jį aprašyk“.
3. Refleksija ir pasidalinimas (15 min.) – „Augalų galerija“.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Gamtamokslinis komunikavimas (B)Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Panašios pamokos