
Simetrija aplink mus
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Laima Loginovienė
Pamoką sukūrė - Laima Loginovienė
Kaip drugelis susijęs su matematika?
Pamokoje mokiniai susipažįsta su simetrijos sąvoka ir mokosi ją atpažinti aplinkoje.Dirbdami poromis, vaikai ieško gamtoje simetriškų objektų, juos fotografuoja pažymėdami simetrijos ašį siūlu. Vėliau, naudodami gamtines medžiagas, kuria savo simetrišką kūrinį ant žemės ar grindinio.
Pamokos pabaigoje mokiniai sukuria simetrišką kelią, kuriuo juda porose ir įtvirtina savo žinias per fizinį aktyvumą.
Pamokoje ugdomas vaikų gebėjimas atpažinti, apibūdinti ir kurti simetriškas figūras bei objektus realioje aplinkoje. Mokiniai derina darbą porose, tyrinėjimą ir kūrybinę veiklą lauke.
Nuotrauką kūrė Judita Rozgienė, Urtė Staniūtė, M. Laukys.
Pamokos tikslas
Praktiškai įtvirtinti žinias apie simetrijos sąvoką ir simetrijos ašį.Pamokos planas
1. Įvadinė dalisMokytojas parodo drugelio nuotrauką ir užduoda klausimą, kaip drugelis susijęs su matematika.
Mokiniai dalijasi mintimis ir spėjimais.
2. Pagrindinė veikla
Mokytojas pristato sąvokas: simetrija ir simetrijos ašis.
Mokytojas rodo nuotraukas su pavyzdžiais. Mokiniai išsitraukia vieną drugelio sparno pusę, ieško klasės draugo, turinčio simetrišką pusę, ir susigrupuoja poromis.
Užduotis porose su fotografavimu
Fotografuojami 5 simetriški objektai, panaudojant siūlą pažymima simetrijos ašis.
Nuotraukas mokiniai aptaria su mokytoju.
3. Kūrybinė užduotis: poros iš gamtinių medžiagų konstruoja simetrišką piešinį, pažymėję simetrijos ašį siūlu arba kreida.
4. Aktyvi veikla - kuriami simetriški žingsniai poroje.
5. Baigiamoji dalis – refleksija pagal pateiktus klausimus.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Geometrija ir matavimaiPamokos vieta:
Fabijoniškių seniūnija, P. Žadeikos g. 2, Vilnius
Panašios pamokos