Stiprusis robotas ir švelnioji peteliškė
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
Kodėl nesusikalba robotas ir peteliškė?
Vaikų literatūros pasaulyje, kur atgyja istorijos ir skatinamas smalsumas, Vytautės Žilinskaitės knyga „Robotas ir Peteliškė“ išsiskiria kaip žavinga pasaka, kurioje vaizduotė sklandžiai susilieja su kerinčiu technologijų pasauliu. Pasitelkdama Roboto ir Peteliškės nuotykius, V. Žilinskaitė supažindina jaunuosius skaitytojus su draugystės magija ir žaviomis technologijų teikiamomis galimybėmis.Pamokos metu mokytojas parke skaitys šią istoriją, mokiniai įdėmiai klausysis ir įsijaus į siužetą. Po to kartu su mokytoju apmąstys kilusius jausmus, emocijas, aptars roboto ir peteliškės draugystę. Antroje pamokos dalyje vaikai stebės ir nupieš peteliškes, aprašys jas ir robotą naudodami kuo daugiau būdvardžių.
Iliustracijos šaltinis https://shedevrum.ai
Pamokos tikslas
Suvokti ir analizuoti tekstą, įtvirtinti būdvardžių naudojimą.Pamokos planas
1. Mokytojas pristato pamokos temą ir supažindina su V. Žilinskaitės kūryba.2. Mokytojas lėtai ir intonuodamas perskaito V. Žilinskaitės kūrinį „Robotas ir peteliškė“.
4. Diskusija apie girdėtą istoriją. Mokiniai pasidalina savo įspūdžiais ir jausmais.
5. Mokytojas išdalina darbalapius, paprašo įsivaizduoti robotą ir jį aprašyti naudojant kuo daugiau būdvardžių.
6. Mokiniai stebi pievoje skraidančias peteliškes, jas nupiešia darbalapiuose, apibūdina naudodami kuo daugiau būdvardžių.
7. Pabaigoje mokiniai užpildo refleksijos laukelį, pasidalina savo įspūdžiais.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
26.2 Skaitymas, teksto supratimasPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Panašios pamokos