stiprusis-robotas-ir-svelnioji-peteliske_57_01735989828-8cf293aef6f4ddbc8ce59603b7a38587.jpg

Stiprusis robotas ir švelnioji peteliškė

Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
  • Pradinis ugdymas
  • 3 klasei
    4 klasei
  • Lauke
  • Bernardinų sodas
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Kodėl nesusikalba robotas ir peteliškė?

Vaikų literatūros pasaulyje, kur atgyja istorijos ir skatinamas smalsumas, Vytautės Žilinskaitės knyga „Robotas ir Peteliškė“ išsiskiria kaip žavinga pasaka, kurioje vaizduotė sklandžiai susilieja su kerinčiu technologijų pasauliu. Pasitelkdama Roboto ir Peteliškės nuotykius, V. Žilinskaitė supažindina jaunuosius skaitytojus su draugystės magija ir žaviomis technologijų teikiamomis galimybėmis.

Pamokos metu mokytojas parke skaitys šią istoriją, mokiniai įdėmiai klausysis ir įsijaus į siužetą. Po to kartu su mokytoju apmąstys kilusius jausmus, emocijas, aptars roboto ir peteliškės draugystę. Antroje pamokos dalyje vaikai stebės ir nupieš peteliškes, aprašys jas ir robotą naudodami kuo daugiau būdvardžių.

Iliustracijos šaltinis https://shedevrum.ai

Pamokos tikslas

Suvokti ir analizuoti tekstą, įtvirtinti būdvardžių naudojimą.

Pamokos planas

1. Mokytojas pristato pamokos temą ir supažindina su V. Žilinskaitės kūryba.
2. Mokytojas lėtai ir intonuodamas perskaito V. Žilinskaitės kūrinį „Robotas ir peteliškė“.
4. Diskusija apie girdėtą istoriją. Mokiniai pasidalina savo įspūdžiais ir jausmais.
5. Mokytojas išdalina darbalapius, paprašo įsivaizduoti robotą ir jį aprašyti naudojant kuo daugiau būdvardžių.
6. Mokiniai stebi pievoje skraidančias peteliškes, jas nupiešia darbalapiuose, apibūdina naudodami kuo daugiau būdvardžių.
7. Pabaigoje mokiniai užpildo refleksijos laukelį, pasidalina savo įspūdžiais.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

26.2 Skaitymas, teksto supratimas

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Visos pamokos
Kaip naudotis?