uodega-sparnas-kiausinis_57_01746388016-dab119d660219db9c79c99a757132351.png

Uodega, sparnas, kiaušinis

Maksimalus dalyvių skaičius: iki 25
Pamoką sukūrė - Laura Laučiūtė-Jankauskienė
  • Pradinis ugdymas
  • 3 klasei
    4 klasei
  • Lauke
  • Tibeto skveras, Vilnius
  • Pamoką veda
    Mokytojas

Ką apie miestą pasakoja skulptūros?

Pamoka skirta susipažinti su skulptoriaus Romo Vilčiausko kūryba ir indėliu puošiant Vilniaus miestą, padovanojus „Undinės“, Užupio „Angelo“, „Kiaušinio“ skulptūras. Mokiniai Užupyje ir Pylimo g. skvere apžiūrės menininko skulptūras, sužinos jų istoriją, kurs savo simbolinius margučius miesto erdvei.

Pamoka gali būti pravesta kaip viena ilga veikla arba dvi trumpesnės:
1. Užupyje aplankant „Undinės“ ir „Angelo“ skulptūras;
2. Pylimo skvere aplankant „Kiaušinio“ skulptūrą.

Pamoka padeda suprasti, kaip menas (skulptūra) gali pasakoti miesto istoriją, ugdo mokinių meninę raišką, kritinį mąstymą ir kultūrinį sąmoningumą.


Iliustracija sukurta naudojant dirbtinį intelektą.

Pamokos tikslas

Atrasti miestą per skulptūras.

Pamokos planas

1. Klasė atvyksta į pamokos pradžios vietą (rekomenduojama - Tibeto skveras, iš kurio patogu aplankyti Užupyje esančias skulptūras, yra suoliukai).
Mokytojas pristato pamokos temą, paaiškina užduotis, primena saugaus elgesio taisykles mieste.

2. Veikla Užupyje. Susipažinimas su „Undinės“ ir „Angelo“ skulptūromis.
Užduočių atlikimas, diskusija, refleksija.

3. Veikla Pylimo skvere. Pažintis su „Kiaušinio“ skulptūra.
Informacijos paieška, kūrybinis darbas, diskusija, refleksija.

4. Apibendrinimas: informacijos aptarimas, grupinis darbas, refleksija.

Kompetencijos

Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

1. Lietuvių kalba ir literatūra: ugdoma kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo gebėjimai, skatinamas mokinių gebėjimas suprasti ir interpretuoti tekstus, išreikšti mintis žodžiu ir raštu. 2. Visuomeninis ugdymas: mokiniai supažindinami su kultūriniu paveldu, miesto istorija, skatinamas jų domėjimasis aplinka, ugdomas gebėjimas analizuoti ir interpretuoti socialinius reiškinius. 3. Dailė ir technologijos: skatinama mokinių kūrybinė raiška, ugdomas gebėjimas kurti ir interpretuoti meninius kūrinius, naudojant įvairias technikas ir priemones. 4. Skaitmeninis ugdymas: naudojant skaitmenines priemones, ugdomas mokinių gebėjimas naudotis technologijomis mokymosi tikslais, skatinamas kritinis mąstymas ir informacijos valdymas.

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Tibeto skveras, Vilnius
Panašios pamokos
Visos pamokos
Kaip naudotis?