tyrinejame-medziagu-savybes_57_01710309198-e1363c27a42fa0d436af9296973d70a0.JPG

Tyrinėjame medžiagų savybes

Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Jolita Valuntė
  • Pritaikytos programos
  • 5 klasei
    6 klasei
    7 klasei
    8 klasei
    9 klasei
    10 klasei
  • Lauke
  • Viršuliškių g. 103
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Kas iš ko pagamintas?

Pamoka skirta 11-16 m. mokiniams su nežymiu intelekto sutrikimu.

Visa, kas mus supa, yra sudaryta iš įvairių medžiagų. Medžiagos gali būti gamtinės (natūralios) ir dirbtinės. Natūralios medžiagos - linas, oda, šilkas, gintaras, mediena, nafta, vilna. Dirbtinės medžiagos yra tos, kurias sukūrė žmogus - plastikas, guma, stiklas, dirbtiniai pluoštai. Kai be saiko naudojame gamtines medžiagas, kenkiame gamtai. Kad nedarytume žalos gamtai, turime žinoti medžiagų savybes.

Pamokoje vaikai grupelėmis vaikšto parke ir ieško daiktų iš natūralių arba dirbtinių medžiagų. Atlieka tyrimą su pastebėtais daiktais, mokosi nustatyti medžiagą ir jos fizines savybes, tinkamai pažymėti tyrimo lentelėje.

Mokiniai lavina atmintį, ugdosi stebėjimo, komunikavimo įgūdžius.


Pamokos aprašyme panaudota Rimos Bitautienės medžiaga iš https://shorturl.at/LPZ35.

Pamokos tikslas

Nustatyti daikto medžiagą ir jos fizines savybes, pasidalinti gautais rezultatais.

Pamokos planas

1. Teorinės medžiagos kartojimas klasėje stebint, diskutuojant, atliekant praktinę skaitmeninę užduotį.
2. Praktinis savarankiškas darbas lauke. Mokiniai pasižymi pastebėtus daiktus, kurie pagaminti iš natūralios arba dirbtinės medžiagos. Pristato surinktus duomenis.
3. Praktinis grupinis darbas lauke. Pagal planą mokiniai atlieka pasirinkto daikto tyrimą.
4. Tyrimo pristatymas bei įsivertinimas.

Kompetencijos

Komunikavimo
Pažinimo
Pilietiškumo

Temos ugdymo programose

Medžiagos

Pamokos vieta:

Viršuliškių seniūnija, Viršuliškių g. 103
Visos pamokos
Kaip naudotis?