
Vabzdžių ir vėjo apdulkinamų augalų skirtumai
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Vabzdžiai ar vėjas?
Mokiniai lauko sąlygomis tyrinėja skirtingus augalų žiedus: identifikuoja piesteles, kuokelius, vainiklapius ir taurėlapius, aptaria augalų apdulkinimo būdus – vabzdžių ar vėjo pagalba. Mokosi atpažinti dvilyčius augalus.Stebėjimus mokiniai fiksuoja užduočių lape, braižo žiedų schemas ir aptaria jų prisitaikymą apdulkinimui.
Nuotrauka pamokos autoriaus.
Pamokos tikslas
Susipažinti su žiedų sandara, suprasti apdulkinimo būdus ir augalų dauginimosi ypatumus.Pamokos planas
Įžanga (10 min.)Mokytojas paaiškina žiedo dalis ir apdulkinimo būdus.
Lauko tyrimas (30 min.)
Mokiniai stebi žiedus, identifikuoja jų dalis, nustato, kokiu būdu žiedai apdulkinami.
Duomenų fiksavimas ir analizė (15 min.)
Žiedų schemų braižymas, struktūros ir apdulkinimo būdo fiksavimas.
Refleksija ir aptarimas (10 min.)
Mokiniai su mokytoju aptaria stebėtus augalus.
Diskusija apie dvilyčius augalus.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Biologija 5-8 klasėms: "Augalų sandara ir funkcijos", "Augalų dauginimasis ir apdulkinimas", "Ekologiniai ryšiai gamtoje".Pamokos vieta:
Antakalnio seniūnija, Antakalnio g. 17, Vilnius, 10312 Vilniaus m. sav.
Panašios pamokos