atrandame-uzmirsta-vilniaus-mikrorajonu-mena_57_01710701871-40767ee79dc26f0185bc76de64d60547.jpg

Atrandame užmirštą Vilniaus mikrorajonų meną

Maksimalus dalyvių skaičius: 25-30
Pamoką sukūrė - Liucina Kot
  • Dailė
  • 11 klasei
    12 klasei
  • Lauke
  • Antakalnio g. 57
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Ar šiandien aktualūs XX a. meno kūriniai?

Dailės pamokų metu gimnazistai kūrybiškai interpretuos Vilniaus mikrorajonuose atrastų meno objektų įkvėptas idėjas, grupelėse sukurs spalvines kūrybines kompozicijas.

Naudodamiesi skaitmeninėmis raiškos priemonėmis, mokiniai savarankiškai lavins grafinės, spalvinės, erdvinės raiškos pažinimą, bendradarbiavimo įgūdžius, ieškos meno tradicijų ir nūdienos sąsajų.

Moksleiviai komandomis lanko meno objektus pagal „Neakivaizdinio Vilniaus“ maršrutą. Pamokoje lavinami darbo komandoje, kritinio mąstymo gebėjimai, stiprinamos kūrybiškumo, pažinimo kompetencijos.


Maršrutas ir iliustracijos šaltinis https://neakivaizdinisvilnius.lt/studijos/kuriniu-zemelapis/

Pamokos tikslas

Atrasti ir kūrybiškai interpretuoti užmirštus Vilniaus mikrorajonų meno objektus.

Pamokos planas

1. Mokiniai pasikartoja pagrindines dailės sąvokas, reikalingas užduočiai atlikti.
2. Mokytoja pateikia užduotį, pristato vertinimo kriterijus.
3. Mokiniai susiburia į grupes po 5-6, aptaria idėjas, pasiskirsto veiklas, planuoja užduoties įgyvendinimo etapus.
3. Naudodamiesi internetu, mokiniai savarankiškai susipažįsta su maršrutais (pasirinktinai: Jeruzalė-Baltupiai I; Antakalnis-Saulėtekis), mikrorajonų meno kūriniais, žymisi pagrindines detales, fiksuoja vaizdus, aptaria spalvinius niuansus, istorinį kontekstą.
4. Gimnazistų grupės keliauja pasirinktais maršrutais, tyrinėja rastų kūrinių erdves, aplinką. Užfiksuoja kūrybinei užduočiai reikalingą medžiagą, aptaria pasirinktus objektus, skaitmeninių priemonių pagalba pradeda kurti kūrybinį eskizą pagal matytus kūrinius.
6. Grupėse mokiniai tikslina detales, prisimena vartojamas dailės sąvokas, užbaigia eskizą.
7. Grupės pristato sukurtus eskizus / kompozicijas / meno objektus mokinių ir mokytojų bendram vertinimui.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Skaitmeninė

Temos ugdymo programose

Grafinės, spalvinės, erdvinės raiškos pažinimas. Bendradarbiavimas kūrybinėse grupėse.

Pamokos vieta:

Antakalnio seniūnija, Antakalnio g. 57
Visos pamokos
Kaip naudotis?