Pažink savo rajoną: erdvės tyrimas
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - VšĮ Vilniaus miesto muziejus
Pamoką sukūrė - VšĮ Vilniaus miesto muziejus
Kaip tiriama skirtingų vartotojų patirtis viešosiose erdvėse?
„Erdvės tyrimas“ - tai trečia iš keturių „Pažink savo rajoną“ ciklo pamokų, kurią galima vesti ir kaip savarankišką.Pamokos metu mokiniai:
- įvardins, kas yra viešoji erdvė;
- praktiškai išbandys erdvės tyrimo metodus pasirinktoje viešojoje erdvėje;
- analizuodami surinktus duomenis, mokysis įvardinti erdvės privalumus ir trūkumus;
- mokysis žvelgti į erdvę iš bent dviejų skirtingų jos naudotojų perspektyvos, suvokdami ir įvertindami jų skirtingas patirtis ir poreikius;
- apibendrins savo patirtį, reflektuos.
Pamokoje ugdoma mokinių empatija, jie skatinami tapti aktyviais piliečiais, kuriems rūpi jų aplinka.
Pamokos vietą mokytojas gali pasirinkti savo nuožiūra, rekomenduojame pažinti savo mokyklos rajoną.
Pamokos tikslas
Tyrinėti pasirinktą viešąją erdvę, ugdyti gebėjimą analizuoti aplinką ir ugdyti empatiją.Pamokos planas
1. Įvadas į temą (10 min.)2. Teorinė informacija: ką svarbu pastebėti tiriant erdvę? (10-15 min.)
3. Ėjimas į erdvę (10 min.)
4. Tyrimas nr. 1 (25-30 min.)
5. Tyrimas nr. 2 (15 min.)
6. Aptarimas (10 min.)
7. Refleksija (10 min.)
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Saugus ir sveikas asmuo ir bendruomenė. Santykis su pasauliu. Praktinė veiklaPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Vokiečių g. 6, Vilnius
Atsiliepimai
Irena Radžiūnienė
Vedžiau savarankiškai. Pasirinkau erdvę šalia savo mokyklos. Mokiniai aktyviai įsitraukė, atsakinėjo į klausimus, vėliau noriai atliko praktines užduotis.
Panašios pamokos