
Tiltas, kuris kalba: kaip medžiagos reaguoja į temperatūrą
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Kodėl tiltai sudaryti iš segmentų?
Mokiniai tyrinėja Vilniaus tiltus kaip inžinerinius objektus, kurie keičiasi veikiami temperatūros.Mokiniai lanko keturis tiltus per Nerį, klausosi garso, stebi jungtis, segmentų sandarą, skaičiuoja, iš kokių dalių sudarytas tiltas, atlieka supaprastintus skaičiavimus, kiek konstrukcija pailgėja dėl temperatūros pokyčių.
Pamoka padeda suprasti šiluminio plėtimosi reikšmę inžinerijoje ir lavina sąvokų taikymą realiame pasaulyje.
Nuotrauka iš https://shorturl.at/hD12x
Pamokos tikslas
Išsiaiškinti, kaip temperatūros pokyčiai veikia medžiagas ir kodėl tiltai konstruojami iš segmentų.Pamokos planas
Mokiniai poromis pradeda maršrutą nuo Žirmūnų tilto, pereina keturis tiltus palei Nerį.Kiekviename tilte stebi segmentus, įvertina garsus, medžiagas, atlieka matavimus ir skaičiavimus.
Pamokos pabaigoje reflektuoja ir aptaria, kaip tiltų konstrukcija susijusi su fizikiniais reiškiniais.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Fizika: Medžiagų plėtimasis, šiluminiai reiškiniai Matematika: Ilgių matavimas, skaičiavimai pagal formulę Technologijos: Inžineriniai sprendimai, konstrukcijų sandaraPamokos vieta:
Žirmūnų seniūnija, Žirmūnų tiltas, Vilnius
Panašios pamokos