
Visuotinė ir besąlyginė gynyba
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - LR Krašto apsaugos ministerija
Pamoką sukūrė - LR Krašto apsaugos ministerija
Kas gintų Lietuvą?
Pagrindiniai visuotinės gynybos įgyvendinimo būdai, piliečių rolė pasipriešinime, Lietuva NATO sudėtyje.Susipažinti su Lietuvos kariuomenės pareigomis, veikla, sąveika su NATO sąjungininkais, diskusijos metu pritaikyti istorijos žinias, įvardijant pilietinio pasipriešinimo pavyzdžius. Pamokos pabaigoje parengti žaidimo veikėjo - valstybės gynėjo - pristatymą.
Pamoka vyks pačioje senamiesčio širdyje, istoriniame Krašto apsaugos ministerijos pastate, kurio sienos mena 400 metų Vilniaus istoriją.
Esate Vilniuje dirbantis mokytojas ir norėtumėte savo klasę užregistruoti į šią pamoką? Prisijunkite!
Pamokos tikslas
Supažindinti moksleivius, kaip įgyvendinama Lietuvos gynybos koncepcija po Nepriklausomybės atkūrimo.Pamokos planas
Įvadas pristatant diskusinį klausimą bei visuotinės ir besąlyginės gynybos apibrėžimą.Supažindinimas su Lietuvos kariuomene ir NATO, pristatoma visuomenės narių rolė gynybos atveju bei įsijungimo į pasipriešinimą galimybės.
Pamoka apibendrinama aptariant, kaip rengtis pasipriešinimui gali mokiniai. Atliekama užduotis grupėse, aprašant paskirto žaidimo veikėjo kaip valstybės gynėjo savybes.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Socialinis ugdymas Lietuvos Respublika XX-XXI a. sandūroje.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Totorių g. 25
Atsiliepimai
Auksė Michailinaitė
Nepaprastai įdomi pamoka. Vilniaus Kunigaikščio Gedimino progimnazijai ją vedė KAM vicemeras Žilvinas Tomkus. Mokiniai ir diskutavo, ir atliko įvairias užduotis. 1,5 valandos užsiėmimas pralėkė kaip akimirka, Ačiū.
Panašios pamokos