
Pasakojimas apie Salotės ežerą
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Viktoryia Vinahradava
Pamoką sukūrė - Viktoryia Vinahradava
Kaip sukurti gamtos aprašymą, panaudojant jausmus?
Mokiniai grupėmis kuria pasakojimą apie Pilaitės mikrorajone esantį Salotės ežerą. Pamokos idėja gali būti pritaikyta ir kitiems Vilniaus m. objektams.Pradžioje mokiniai aptaria, kas yra aprašomasis rašinys ir kokie jo pagrindiniai bruožai. Nuėję prie ežero, jie stebi aplinką, fiksuoja matomus vaizdus, pojūčius ir emocijas, kuriuos vėliau panaudoja kurdami rašinį su aprašymo elementais.
Pabaigoje grupės pristato savo kūrinius, reflektuoja.
Nuotrauka pamokos autorės.
Pamokos tikslas
Puoselėti mokinių vaizduotę ir kūrybiškumą, lavinti rašymo įgūdžius.Pamokos planas
1. Mokytojas supažindina mokinius su pamokos tema, išdalina medžiagą. Mokiniai suskirstomi grupėmis po 3-4.2. Mokiniai susipažįsta su Salotės ežero apylinkėmis - stebi aplinką, fiksuoja pastebėjimus (pasižymi lape, telefone, fotografuoja).
3. Minčių lietus. Mokiniai prašomi sugalvoti kuo daugiau apibrėžimų, epitetų, metaforų ir palyginimų viskam, ką jie pamatė prie ežero.
4. Mokiniai savo pastebėjimus fiksuoja užduočių lapuose. Grupėse pasidalija mintimis ir pradeda kurti rašinį.
5. Sukurtus rašinius grupės pristato draugams.
6. Įspūdžiai, refleksija, mokytojas užduoda namų darbus.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Teksto kūrimas: rašinys su aprašymo elementais. Asmeninė patirtis, pojūčiai, gamtos vaizdai.Pamokos vieta:
Pilaitės seniūnija, Salotės paplūdimys
Panašios pamokos