pasakojimas-apie-salotes-ezera_57_01746186362-e4c680e76d01213af39c278ec2acb425.jpg

Pasakojimas apie Salotės ežerą

Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Viktoryia Vinahradava
  • Kitos kalbos
  • 5 klasei
    6 klasei
  • Lauke
  • Salotės paplūdimys
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Kaip sukurti gamtos aprašymą, panaudojant jausmus?

Mokiniai grupėmis kuria pasakojimą apie Pilaitės mikrorajone esantį Salotės ežerą. Pamokos idėja gali būti pritaikyta ir kitiems Vilniaus m. objektams.

Pradžioje mokiniai aptaria, kas yra aprašomasis rašinys ir kokie jo pagrindiniai bruožai. Nuėję prie ežero, jie stebi aplinką, fiksuoja matomus vaizdus, pojūčius ir emocijas, kuriuos vėliau panaudoja kurdami rašinį su aprašymo elementais.

Pabaigoje grupės pristato savo kūrinius, reflektuoja.


Nuotrauka pamokos autorės.

Pamokos tikslas

Puoselėti mokinių vaizduotę ir kūrybiškumą, lavinti rašymo įgūdžius.

Pamokos planas

1. Mokytojas supažindina mokinius su pamokos tema, išdalina medžiagą. Mokiniai suskirstomi grupėmis po 3-4.

2. Mokiniai susipažįsta su Salotės ežero apylinkėmis - stebi aplinką, fiksuoja pastebėjimus (pasižymi lape, telefone, fotografuoja).

3. Minčių lietus. Mokiniai prašomi sugalvoti kuo daugiau apibrėžimų, epitetų, metaforų ir palyginimų viskam, ką jie pamatė prie ežero.

4. Mokiniai savo pastebėjimus fiksuoja užduočių lapuose. Grupėse pasidalija mintimis ir pradeda kurti rašinį.

5. Sukurtus rašinius grupės pristato draugams.

6. Įspūdžiai, refleksija, mokytojas užduoda namų darbus.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Socialinė

Temos ugdymo programose

Teksto kūrimas: rašinys su aprašymo elementais. Asmeninė patirtis, pojūčiai, gamtos vaizdai.

Pamokos vieta:

Pilaitės seniūnija, Salotės paplūdimys
Visos pamokos
Kaip naudotis?