ne-virtualaus-pazintinio-tako-kurimas_57_01746051601-f08e44508ee342b65c2046aa611f94e3.jpg

(Ne)virtualaus pažintinio tako kūrimas

Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Sabina Pranculienė
  • Geografija,
    Biologija
  • 9 klasei
    10 klasei
    11 klasei
    12 klasei
  • Lauke
  • Didlaukio g. 84, Vilnius
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 3 val.

Ką galima atrasti draustinyje?

Mokiniai tyrinėja šalia mokyklos esantį kraštovaizdžio draustinį, atranda gamtinius, antropogeninius objektus ir atlieka kūrybinį darbą - vietovėje numato galimų pažintinių stotelių įrengimo vietas bei jas fiksuoja virtualiame žemėlapyje.

Pamokoje ugdomas mokinių gebėjimas dirbti komandoje, lavinamas kūrybiškumas, tobulinamos pažintinė ir skaitmeninė kompetencijos, gilinamos dalykinės geografijos ir biologijos žinios.

Pamoka gali būti vedama bet kurioje Vilniaus miesto žaliojoje zonoje.


Nuotrauka pamokos autorės.

Pamokos tikslas

Sukurti pažintinį taką.

Pamokos planas

1. Mokytojas supažindina su pamokos tikslu, uždaviniais ir numatoma veikla.
2. Atsitiktine tvarka mokiniai pasiskirsto grupelėmis po 4-5 mokinius, keliauja taku(-ais), ieško pažintinio tako stotelių kūrimui skirtų vietų.
3. Pasirinktas pažintinio tako stotelių vietas fiksuoja išmaniojoje programėlėje, jas fotografuoja ir apibūdina.
4. Praveda savo sukurtu pažintiniu taku klasės draugus ir jiems jį pristato.
5. Refleksija.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Skaitmeninė

Temos ugdymo programose

Geografinis mąstymas. Orientavimasis erdvėje, vietovėje ir žemėlapyje. Gamtos jėgos ir jų padariniai. Kraštovaizdis. Geografinis tyrimas. Lietuvos augalai. Augalų įvairovė. Ekosistemos ir jų biologinė įvairovė. Aplinkos pažinimas. Aplinkosauga. Žmogaus poveikis aplinkai.

Pamokos vieta:

Fabijoniškių seniūnija, Didlaukio g. 84, Vilnius
Panašios pamokos
Visos pamokos
Kaip naudotis?