
(Ne)virtualaus pažintinio tako kūrimas
Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Sabina Pranculienė
Pamoką sukūrė - Sabina Pranculienė
Ką galima atrasti draustinyje?
Mokiniai tyrinėja šalia mokyklos esantį kraštovaizdžio draustinį, atranda gamtinius, antropogeninius objektus ir atlieka kūrybinį darbą - vietovėje numato galimų pažintinių stotelių įrengimo vietas bei jas fiksuoja virtualiame žemėlapyje.Pamokoje ugdomas mokinių gebėjimas dirbti komandoje, lavinamas kūrybiškumas, tobulinamos pažintinė ir skaitmeninė kompetencijos, gilinamos dalykinės geografijos ir biologijos žinios.
Pamoka gali būti vedama bet kurioje Vilniaus miesto žaliojoje zonoje.
Nuotrauka pamokos autorės.
Pamokos tikslas
Sukurti pažintinį taką.Pamokos planas
1. Mokytojas supažindina su pamokos tikslu, uždaviniais ir numatoma veikla.2. Atsitiktine tvarka mokiniai pasiskirsto grupelėmis po 4-5 mokinius, keliauja taku(-ais), ieško pažintinio tako stotelių kūrimui skirtų vietų.
3. Pasirinktas pažintinio tako stotelių vietas fiksuoja išmaniojoje programėlėje, jas fotografuoja ir apibūdina.
4. Praveda savo sukurtu pažintiniu taku klasės draugus ir jiems jį pristato.
5. Refleksija.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Geografinis mąstymas. Orientavimasis erdvėje, vietovėje ir žemėlapyje. Gamtos jėgos ir jų padariniai. Kraštovaizdis. Geografinis tyrimas. Lietuvos augalai. Augalų įvairovė. Ekosistemos ir jų biologinė įvairovė. Aplinkos pažinimas. Aplinkosauga. Žmogaus poveikis aplinkai.Pamokos vieta:
Fabijoniškių seniūnija, Didlaukio g. 84, Vilnius
Panašios pamokos