
Komandinis iššūkis gamtoje
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Kaip išgyventi netikėtose situacijose?
Mokiniai komandose vykdo keturias praktines užduotis: stato palapinę pagal schemą, iš gamtinių medžiagų gamina neštuvus ir jais perneša komandos narį, įveikia sportinę estafetę bei užkuria ugnį laužavietėje arba šašlykinėje.Veikdami komandose, mokiniai lavina komandinio darbo, planavimo, saugumo ir praktinių technologinių sprendimų įgūdžius.
Pamokos pabaigoje atliekama refleksija, kurioje taikomos gyvenimo įgūdžių, technologijų ir fizinio ugdymo sąvokos.
Nuotrauka iš canva.com
Pamokos tikslas
Skatinti mokinių praktinius išgyvenimo įgūdžius, stiprinant fizinį aktyvumą, techninį mąstymą ir atsakingą veikimą komandoje.Pamokos planas
1. Įžanga: mokytojas pristato pamokos temą, sudaro komandas, supažindina su saugaus elgesio taisyklėmis.2. Mokiniai atlieka komandinio darbo užduotis:
- palapinės surinkimas,
- neštuvų gamyba iš gamtinių medžiagų ir nešimas,
- estafetė su fiziniais iššūkiais,
- ugnies įkūrimas (viešoje laužavietėje arba šašlykinėje)
3. Refleksija: komandos įsivertina atliktas užduotis ir taikytas sąvokas, pasidalina patirtais įspūdžiais.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Gyvenimo įgūdžių programa: komandinio darbo, saugaus elgesio, sprendimų priėmimo kompetencijos. - Sporto pamoka: fizinio aktyvumo, vikrumo ir ištvermės ugdymas.Pamokos vieta:
Žirmūnų seniūnija, Žirmūnų paplūdimys
Panašios pamokos