Tyliai per miestą, garsiai per save
Maksimalus dalyvių skaičius: Neribojamas
Pamoką sukūrė - Laima Loginovienė
Pamoką sukūrė - Laima Loginovienė
Ką galiu išgirsti, kai aplinka nutyla, o aš sustoju?
Tai netradicinė ėjimo pamoka, kviečianti mokinius sustoti, įsiklausyti ir atrasti save per ryšį su aplinka bei vienas kitu.Judėdami miesto takais, mokiniai atlieka dėmesingumo ir kvėpavimo pratimus, stebi aplinką visais pojūčiais, kuria istorijas, gyvina objektus ir pasineria į vaizduotės žaidimus.
Porose ir grupėse jie stiprina emocinį ir socialinį tarpusavio ryšį per kūrybines, emocinį intelektą lavinančias veiklas, kuriose svarbiausia – būti, išgirsti ir suprasti.
Pamokos nuotrauka: https://shorturl.at/LctA2.
Pamokos tikslas
Mokyti vaikus pažinti aplinką judant, ugdyti sąmoningą judėjimo patirtį.Pamokos planas
1. Įžanga.Mokytojas sutelkia mokinius, vyksta kvėpavimo, dėmesingumo, vaizduotės pratimai. Mokytojas pristato pamokos temą ir eigą.
2. Pagrindinė veikla.
Klasė juda pasirinktu maršrutu su penkiais sustojimais. Kiekviename sustojime mokytojas pateikia „įsižeminimo“ užduotį ir veiklą, kuri stiprina ryšį tarp klasės draugų.
3. Refleksija žodžiu ir užbaigimas.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Sveikas ir saugus žmogusPamokos vieta:
Fabijoniškių seniūnija, P. Žadeikos g. 2, Vilnius
Atsiliepimai
RENATA ŽILĖNIENĖ
Labai patiko pamokos tema ir idėja.
Laima Versiackaitė
Labai geros susitelkimo į save kortelės ir įdomios užduotys. Ačiū!
Panašios pamokos