
Finansų laboratorija 1-4 kl.
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - „Swedbank“ Finansų laboratorija
Pamoką sukūrė - „Swedbank“ Finansų laboratorija
Kodėl reikia galvoti apie pinigus?
Mokiniai sužinos, kaip atsiranda pinigai, kuo skiriasi norai ir poreikiai, kodėl verta taupyti ir nuo ko pradėti. Per interaktyvius žaidimus vaikai atras taupymo būdus, mokysis planuoti pirkinius. Pradinukai susipažins su bankų veikla, mainų istorija ir svarbiausiais atsakingo vartojimo principais.Pamoka skatina vaikų smalsumą, ugdo atsakomybę už savo finansinius sprendimus, padeda formuoti atsakingą požiūrį į pinigus.
Esate Vilniuje dirbantis mokytojas ir norėtumėte savo klasę užregistruoti į šią pamoką? Prisijunkite!
Pamokos tikslas
Ugdyti pradinukų finansinį raštingumą, atsakingą požiūrį į asmeninius finansus.Pamokos planas
1. Įžanga - įmonės atstovas supažindina mokinius su pamokos temomis (10 min.)2. Diskusija - remiantis pavyzdžiais, išsiaiškinama kodėl svarbi pamokos tema (15 min.)
3. Interaktyvūs žaidimai (15 min.)
4. Apibendrinimas (5 min.)
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Atsakingi sprendimai ir elgesysPamokos vieta:
Šnipiškių seniūnija, Konstitucijos pr. 20A
Atsiliepimai
Dileta Opulskytė
Labai įdomi edukacija
Diana Boguško
Labai įdomu. Mokiniai buvo labai patenkinti.
Laima Jakniūnienė
Mokiniai praplėtė savo finansinio raštingumo žinias. Labai patiko. Ačiū Natalijai už pamoką!
Laura Laučiūtė-Jankauskienė
Ačiū edukacują vedusei Natalijai, kuri greitai ir lanksčiai prisitaikė prie mokinių turimų žinių, patirčių. Mokiniai lengvai išlaikė dėnesį visą edukacijos laiką, aktyviai dalyvavo diakusijoje, džiaugėsi galimybe veikti-pažaisti. 'Finansų laboratorijoje' lankėmės antrą kartą ir išsinešame kitas žinias, patyrimus.
Ramilya Yakubova
Vaikai labai laukė pamokos banke. Renginio formatas klausimų formatu vaikams buvo įdomus. Emocionali ir aktyvi pedagogė Natalija puikiai pravedė pamoką. Norėčiau patarti organizatoriams – pradinių klasių mokiniams ugdymas turėtų būti aktyvesnis vaikams, dirbant rankomis, liečiant ir pan. Tačiau ši pamokos dalis vaikams pasirodė per trumpa. 45 minutes pasėdėti ir klausytis – to pakanka pamokoms mokykloje. Tikimės, kad kitais mokslo metais pamoka bus vedama santykiu 15 minučių teorijai ir 45 minutes praktikai. Ačiū
Svetlana Demidova
Dabai patiko pamoka. Šiuolaikiška pamoka, pritaikyta įvairių amžiaus mokiniams. Ačiū.
Panašios pamokos