bendriniai-ir-tikriniai-daiktavardziai-automobiliu-aiksteleje_57_01759333773-8a949dc759515bfb61486fc5e27b0e31.jpg

Bendriniai ir tikriniai daiktavardžiai automobilių aikštelėje

Maksimalus dalyvių skaičius: Iki 25
Pamoką sukūrė - Irena Radžiūnienė
  • Lietuvių k. ir literatūra,
    Pritaikytos programos,
    Pradinis ugdymas
  • 1 klasei
    2 klasei
    3 klasei
    4 klasei
  • Lauke
  • Didlaukio 80A, Vilnius
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Kokių daiktų vardus ar pavadinimus rasime automobilių stovėjimo aikštelėje?

Šalia ugdymo įstaigų, parduotuvių ar netoli mokyklos rasime automobilių stovėjimo aikštelę. Smagu stebėti automobilių numerius, tyrinėti ir... iš jų mokytis.

Pamokos metu vaikai prisimins, pakartos ir įtvirtins tikrinius ir bendrinius daiktavardžius. Mokiniai užsirašys patikusių automobilių valstybinių numerių raides, sugalvos bendrinius ir tikrinius daiktavardžius, prasidedančius tomis raidėmis. Juos užrašys ir palygins, kuo jie skiriasi ir kuo panašūs.

Pradinukai mokysis taisyklingos lietuvių kalbos, gilins dalykines lietuvių kalbos žinias, gerins kalbos ir kalbėjimo įgūdžius, o darbas porose skatins mokinius bendrauti, bendradarbiauti, ieškoti sprendimų, lavins kritinį mąstymą.

Įtrauktis. Specialiųjų poreikių turintiems mokiniams svarbu vaizdinė informacija. Pamokos medžiagoje struktūra ir užduotys pateikiamos simboliais, etapais, su pavyzdžiais - mokiniams aišku kas po ko vyks, tai sumažina nerimą. Užduotis galima pritaikyti ir vyresnių klasių mokiniams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų, bendrųjų mokymosi sunkumų, intelekto sutrikimų.


Nuotrauka pamokos autorės.

Pamokos tikslas

Gilinti dalykines lietuvių kalbos žinias apie bendrinius ir tikrinius daiktavardžius.

Pamokos planas

1. Klasė kartu su mokytoju keliauja į artimiausią automobilių stovėjimo aikštelę.

2. Mokytojas pristato pamokos temą, tikslą ir ką mokiniai mokysis šios pamokos metu.

3. Mokytojas pristato pamokos struktūrą, kartu su mokiniais prisimena, kas yra daiktavardis, į kokį klausimą jis atsako. Pateikiami pavyzdžiai stebint aplinkoje esančius daiktus, prisimenama, kas yra bendriniai ir tikriniai daiktavardžiai, jų rašyba.

4. Mokiniai pasiskirsto poromis, gauna ir atlieka užduotis. Rezultatus žymisi užduočių lapuose, esant poreikiui konsultuojasi su mokytoju.

5. Mokiniai pristato savo rezultatus, kartu su mokytoja aptaria savo atsakymus, aiškinasi klaidas.

6. Pamokos aptarimas, refleksija.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

Daiktavardis. Bendriniai ir tikriniai daitvaradžiai. Jų rašyba.

Pamokos vieta:

Verkių seniūnija, Didlaukio 80A, Vilnius
Panašios pamokos
Visos pamokos
Kaip naudotis?