
Garsų ir pojūčių žemėlapis gamtoje
Maksimalus dalyvių skaičius: iki 30
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Kaip garsai ir pojūčiai padeda pažinti aplinką?
Pamokos metu mokiniai tyrinėja gamtą pasitelkdami savo pojūčius. Pradžioje jie susikaupia ir aptaria penkis pojūčius, diskutuoja kaip garsai ir jutimai padeda pažinti aplinką net be regėjimo.Vėliau, ramiai sėdėdami gamtoje, mokiniai užsimerkę klausosi, jaučia vėją, šilumą ar kvapus, įsivaizduoja, iš kurios pusės šie pojūčiai ateina.
Po to vaikai kuria garsų ir pojūčių žemėlapį, kuriame vaizduoja savo patirtį piešiniais ir žodžiais.
Pabaigoje pasidalina įspūdžiais su klase, reflektuoja ką naujo pastebėjo apie save ir aplinką.
Nuotrauka iš pexels.com
Pamokos tikslas
Lavinti dėmesingumą, klausymo ir stebėjimo įgūdžius.Pamokos planas
1. Įžanga (10 min.) – nusiraminimas ir pasiruošimas stebėjimui.2. Pagrindinė veikla (30 min.) – garsų ir pojūčių žemėlapio kūrimas.
3. Refleksija (5–10 min.) – mąstymas apie patirtį.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
A1. Atpažįsta, įvardija, valdo emocijas, elgesį, taiko nerimo, streso įveikos metodus.Pamokos vieta:
Naujamiesčio seniūnija, Vingio parkas
Atsiliepimai
edita aleksiejiene
Mokiniams labai patiko pamoka. Kiekvienas asmeniškai nusipiešė puikius garsų ir pojūčių žemėlapius. Buvo įdomu, jog kiekvienas išgirdo vis kitką ir jautė skirtingus jausmus.
Danguolė Ona Daukšienė
Pamoka puikiai derėjo su gamtos pamokos tema. Mokiniams labai patiko kurti pojūčių žemėlapį. Pavyko atrasti ir įsivertinti netikėtų garsų ir pojūčių neįprastoje aplinkoje.
Meilė Stungytė
Pamoka labai įdomi. Mokiniams pavyko užfiksuoti labai daug garsų. Klausė ir fiksavo skirtingose S. Gedos alėjos vietose. Pamokoje su kaupu įgyvendinome visus išsikeltus uždavinius.
Mokytoja M. Stungytė
Silva Šegždienė
Pasisekė, kad edukacija vyko tuo laiku, kai buvo galima išgirsti įvairių paukščių čiulbėjimą.
Panašios pamokos