
Skaitantis Vilnius - knygų nameliai
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
Ar knygų nameliai skatina skaityti?
Pamoka kviečia mokinius į tikrą skaitymo ekspediciją – stebėti, vertinti ir apmąstyti, kaip veikia viešieji knygų nameliai Vilniuje.Vaikai tyrinėja namelio aplinką kaip viešąją skaitymo erdvę, knygų kiekį, turinį, prieinamumą ir net „įsiklauso“, ką šios erdvės pasako apie mūsų skaitymo kultūrą.
Veikla ugdo kritinį mąstymą, gebėjimą rinkti ir analizuoti duomenis apie namelių prieinamumą, turinį ir būklę, skatina sąmoningą miesto kaip mokymosi aplinkos suvokimą.
Paveikslėlis sukurtas naudojantis „ChatGPT“ programėle.
Pamokos tikslas
Tyrinėti knygų namelius kaip viešąsias skaitymo erdves, ugdyti gebėjimą rinkti ir analizuoti duomenis.Pamokos planas
1. Įžanga (10 min.)Pokalbis apie knygų namelių paskirtį ir jų svarbą mieste.
Mokytojas pristato darbalapį „Skaitantis Vilnius“, aptaria saugaus elgesio taisykles lauke.
2. Skaitymo namelių tyrimas (40 min.)
Mokiniai vertina skaitymo namelio aplinką (prieinamumą, švarą, saugumą, žmonių srautus), skaičiuoja knygas, atlieka kitas pateiktas užduotis.
3. Refleksija (10 min.)
Mokiniai užpildo refleksijos skiltį darbalapyje. Rato diskusija, ką sužinojome apie miestą kaip skaitymo erdvę.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
26.1.1. Veikla ir santykiai bendruomenėjePamokos vieta:
Antakalnio seniūnija, Antakalnio g. 17, Vilnius
Panašios pamokos