Sukurk savo kavinės meniu!
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Kristina Čiapienė
Pamoką sukūrė - Kristina Čiapienė
Kaip sukurti patrauklų kavinės meniu?
Pamoka sukurta siekiant įtvirtinti anglų kalbos žodyną, susijusį su maistu, kainomis ir meniu struktūra.Prieš pagrindinę veiklą mokiniai kartu su mokytoju pasikartoja maisto produktų pavadinimus, aptaria pagrindinį žodyną ir frazes, naudojamas meniu kūrimui (starter, main course, dessert, price, ingredients ir pan.).
Vėliau mokiniai grupėmis keliauja į netoliese esančias kavines ir tyrinėja jų meniu - struktūrą, patiekalų aprašymus, vizualinius sprendimus. Grįžę į klasę arba pasirinktą erdvę mieste, mokiniai kuria savo kavinės meniu, pasitelkdami pamatytus pavyzdžius. Grupės pristato savo darbus klasės draugams. Po pristatymų mokiniai renka gražiausią, patraukliausią meniu.
Pamokos metu mokiniai lavina kūrybiškumą, bendradarbiavimą, kalbėjimo ir rašymo įgūdžius anglų kalba.
Įtrauktis: SUP mokiniai gali dirbti grupėse su klasės draugais, pasirinkdami jiems tinkamiausią užduoties atlikimo būdą. Jie gali kurti supaprastintą meniu variantą, naudoti simbolius, atspausdintus paveikslėlius, turėti žodžių sąrašą.
Nuotrauka sukurta naudojant DI įrankius.
Pamokos tikslas
Lavinti mokinių anglų k. vartojimo įgūdžius maisto tema.Pamokos planas
1. Pamokos tikslo ir uždavinių pristatymas.Mokytojas supažindina mokinius su pamokos tema, tikslais ir planuojamomis veiklomis.
2. Ekskursija į kavines.
Mokiniai lankosi 2–3 netoliese esančiose kavinėse Vilniaus senamiestyje, analizuoja jų meniu – atkreipia dėmesį į patiekalų pavadinimus, aprašymus, kainas ir vizualinį pateikimą.
3. Meniu kūrimas grupėse.
Grįžę į klasę arba pasirinktą kūrybinę erdvę, mokiniai grupėse kuria savo kavinės meniu anglų kalba.
4. Darbų pristatymas ir vertinimas.
Kiekviena grupė pristato savo meniu klasės draugams. Po pristatymų išrenkamas patraukliausias meniu.
5. Refleksija ir diskusija.
Mokiniai aptaria, ką naujo sužinojo apie meniu kūrimą, kokių naujų anglų kalbos žodžių išmoko. Mokiniaį diskutuoja, ko reikia, kad meniu atrodytų patrauklus (aptariamas „laimėtojas“ meniu – kuo jis skiriasi nuo kitų darbų, kokie sprendimai padarė jį įdomiausiu ir gražiausiu).
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Sveika gyvensena: mitybaPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Gedimino pr. 9, Vilnius
Panašios pamokos