Vartotojų teisių apsauga (10-12 kl.)
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Pamoką sukūrė - Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Kaip vyksta pažeidimo įrodinėjimo procesas?
Kokios yra vartotojo teisės ir pareigos? Kas yra klaidinanti ir paslėpta reklama? Kaip atpažinti netikrus komentarus? Į šiuos ir kitus klausimus atsakys bei pateiks įdomių pavyzdžių, organizuos diskusijas ir protmūšius Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) bei Europos vartotojų centro tiesiogiai su vartotojų teisių apsauga dirbantys specialistai.Užduotys skatins mokinius diskutuoti, lavins kritinį mąstymą, padės įtvirtinti žinias.
Kviečiame visų Vilniaus mokyklų moksleivius gyvose pamokose VVTAT patalpose sužinoti apie vartotojams kylančius iššūkius.
Esate Vilniuje dirbantis mokytojas ir norėtumėte savo klasę užregistruoti į šią pamoką? Prisijunkite!
Pamokos tikslas
Supažindinti su vartotojų teisėmis bei teisės aktų reikalavimais.Pamokos planas
1. VVTAT atstovai informuoja apie vartotojų teises bei teisės aktų reikalavimus.2. Pateikiami vizualūs praktikos pavyzdžiai.
3. Mokiniai suskirstomi vaidmenimis, nagrinėjama pasirinkta (reklamos arba produktų saugos) byla.
4. Aptariami sprendimai.
5. Žaidžiamas virtualus protmūšis, siekiant įtvirtinti gautas žinias.
Kompetencijos
Komunikavimo
Pažinimo
Pilietiškumo
Socialinė
Skaitmeninė
Temos ugdymo programose
Vartotojų teisės. Atsakingas vartojimas. Produktų sauga. Reklamos pažeidimaiPamokos vieta:
Naujamiesčio seniūnija, Goštauto g. 12
Atsiliepimai
Jelena Klim
Dėkojame už labai naudingą paskaitą apie vartotojo teisės ir pareigos. Buvo jauku, išties informatyvu , o kahoot ir prizai praskaidrino nuotaiką. Ačiū. Vilniaus Sofijos Kovalevskajos gimnazija.
Panašios pamokos