tyrineju-krastovaizdzius_57_01701100924-762915def87b717d85920a25339a7374.jpg

Žmogaus veikla ir kraštovaizdis

5
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Renata Boguško
  • Geografija,
    Klimatas / tvarumas
  • 6 klasei
  • Lauke
  • Vaikų 16
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 45 min

Kaip žmogus keičia artimiausią aplinką?

Mokiniai stebi šalia mokyklos esančius kraštovaizdžius, fiksuoja juose esančius natūralius ir žmogaus sukurtus objektus. Randa ir įvardija vizualinės taršos objektus, argumentuoja savo pasirinkimą.

Diskutuoja, kaip keičiasi artimiausios aplinkos gamtinis ir kultūrinis kraštovaizdis. Aiškinasi, kaip žmonės keičia aplinką ir kodėl svarbu ją tausoti. Atlieka mokytojo paskirtas užduotis.

Pamokos metu mokiniai augina savyje prigimtinį smalsumą, lavina vaizduotę ir norą pažinti pasaulį, orientuojasi gamtinėje aplinkoje bei domisi savo gyvenamąja aplinka.


Nuotrauka pamokos kūrėjos.

Pamokos tikslas

Įvertinti, kaip žmogaus veikla keičia kraštovaizdį.

Pamokos planas

1. Mokiniai supažindinami su pamokos tikslu ir uždaviniais. Išsiaiškina sąvokas. (5 min.)
2. Pasiskirsto grupėmis po 3-4 mokinius, išsidalina praktinių užduočių lapus, aptaria numatytas praktines veiklas. (5 min.)
3. Atlieka užduotis, jas fiksuoja užduočių lape. (15-20 min.)
4. Atliktas užduotis pristato klasės draugams ir mokytojui. (10 min.)
5. Aptarimas, kaip mokiniams sekėsi atlikti užduotis. Refleksija. (5 min.)

Kompetencijos

Komunikavimo
Pažinimo
Pilietiškumo
Skaitmeninė

Temos ugdymo programose

Kraštovaizdis. Žmogaus poveikis gamtai, turizmas.

Pamokos vieta:

Naujininkų seniūnija, Vaikų 16
Visos pamokos
Kaip naudotis?