kuriu-skulpturos-aprasyma_57_01734364953-e23ad1a4ec320bc41be5cc5e173c597e.jpg

Kuriu skulptūros aprašymą

Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
  • Pradinis ugdymas
  • 3 klasei
    4 klasei
  • Lauke
  • Gedimino pr. 32A
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Ar aprašyme svarbios detalės?

Skulptūra „Šuo“ džiugina ne vieną Gedimino prospekto praeivį. Jis traukia ne tik akį, bet dažnam norisi skulptūrą paliesti, paglostyti, lyg ten tupėtų tikras šuo.

Pamokos metu mokiniai įdėmiai apžiūrės šią skulptūrą ir, naudodamiesi pateiktu aprašymo žemėlapiu, žodžių banku ir kitomis gairėmis, ją kuo tiksliau aprašys. Sukurtus aprašymus vaikai garsiai perskaitys vieni kitiems, kartu su mokytoju aptars, analizuos, reflektuos.


Iliustracijos šaltinis https://www.lrytas.lt

Pamokos tikslas

Mokytis kurti aprašymą naudojantis duotomis gairėmis, žodžių banku.

Pamokos planas

1. Mokytojas žaismingai pristato pamokos temą.
2. Išklausę trumpos istorijos, mokiniai iš arčiau apžiūri skulptūrą.
3. Mokytojas pristato užduotį ir išdalina darbo lapus.
4. Naudodamiesi užduoties gairėmis, vaikai kuria skulptūros aprašymą.
5. Baigtus aprašymus mokiniai skaito vieni kitiems, mokosi palyginti ar visi pastebėjo tas pačias detales, kokias menines priemones panaudojo ir pan.
6. Mokiniai reflektuoja, kaip sekėsi atlikti pamokos užduotį.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

26.3.5.2 Aprašymo rašymas

Pamokos vieta:

Naujamiesčio seniūnija, Gedimino pr. 32A
Visos pamokos
Kaip naudotis?