Kuriu skulptūros aprašymą
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
Ar aprašyme svarbios detalės?
Skulptūra „Šuo“ džiugina ne vieną Gedimino prospekto praeivį. Jis traukia ne tik akį, bet dažnam norisi skulptūrą paliesti, paglostyti, lyg ten tupėtų tikras šuo.Pamokos metu mokiniai įdėmiai apžiūrės šią skulptūrą ir, naudodamiesi pateiktu aprašymo žemėlapiu, žodžių banku ir kitomis gairėmis, ją kuo tiksliau aprašys. Sukurtus aprašymus vaikai garsiai perskaitys vieni kitiems, kartu su mokytoju aptars, analizuos, reflektuos.
Iliustracijos šaltinis https://www.lrytas.lt
Pamokos tikslas
Mokytis kurti aprašymą naudojantis duotomis gairėmis, žodžių banku.Pamokos planas
1. Mokytojas žaismingai pristato pamokos temą.2. Išklausę trumpos istorijos, mokiniai iš arčiau apžiūri skulptūrą.
3. Mokytojas pristato užduotį ir išdalina darbo lapus.
4. Naudodamiesi užduoties gairėmis, vaikai kuria skulptūros aprašymą.
5. Baigtus aprašymus mokiniai skaito vieni kitiems, mokosi palyginti ar visi pastebėjo tas pačias detales, kokias menines priemones panaudojo ir pan.
6. Mokiniai reflektuoja, kaip sekėsi atlikti pamokos užduotį.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
26.3.5.2 Aprašymo rašymasPamokos vieta:
Naujamiesčio seniūnija, Gedimino pr. 32A
Panašios pamokos