M. K. Čiurlionis Vingio parke - interaktyvi pažintis
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Alla Juriavichene
Pamoką sukūrė - Alla Juriavichene
Kokie M. K. Čiurlionio paveikslai puošia Vingio parką?
Mokiniai, atlikdami interaktyvias užduotis, kūrybiškai susipažins su M. K. Čiurlionio kūryba. Jie gilinsis į Lietuvos kultūrą ir paveldą, kartu prasmingai lavindami savo anglų kalbos įgūdžius realiame gyvenimo kontekste.Pamoka vyks Vingio parke, pasitelkiant „GooseChase“ programėlę. Sudarytas maršrutas skatins mokinius judėti gryname ore, bendradarbiauti komandoje. Mokytojas realiu laiku stebės mokinių pažangą ir užduočių atlikimą.
Pamokos pabaigoje įsivertinimas ir refleksija, ką mokiniai sužinojo ir kaip jautėsi komandomis atlikdami užduotis.
Veikla pritaikoma SUP mokiniams: pamokos žingsniai pateikiami vizualine schema, parko planas - su paryškintais keliais ir ženklais, kad būtų lengva orientuotis; mokiniai padeda vieni kitiems komandose; užduotis galima atlikti programėlėje arba popieriaus lapuose.
Nuotrauka pamokos autorės.
Pamokos tikslas
Tyrinėti M. K. Čiurlionio kūrybą per interaktyvias veiklas.Pamokos planas
1. Mokiniai suskirstomi į komandas. Komandos išsirenka lyderius, kurie į savo telefoną atsisiunčia „Goosechase“ programėlę ir prisijungia prie žaidimo naudodami mokytojo duotą kodą.2. Pamokos pradžia – prie estrados Vingio parke. Mokytojas įjungia užduotis, komandos lyderis jas mato savo programėlėje telefone.
3. Mokiniai per 1,5–2 valandas atlieka užduotis pasirinkta tvarka. Įvykdę kiekvieną užduotį, jie įkelia nuotrauką arba parašo atsakymą programėlėje ir gauna atitinkamą taškų skaičių.
4. Kai mokiniai įvykdo visas užduotis arba pasibaigia skirtas laikas, jie vėl susirenka prie estrados, aptaria veiklą ir pasidalina savo atradimais bei įspūdžiais.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Gyvenamoji aplinka, kultūrinis gyvenimas, kultūrinės tradicijosPamokos vieta:
Vilkpėdės seniūnija, Vingio parkas
Panašios pamokos