senamiescio-labirintai_57_01700672353-71cc9836783e55ddc0348b4655210626.jpg

Orientuojamės Vilniaus senamiesčio labirintuose

Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Kristina Tylingo
  • Geografija
  • 7 klasei
    8 klasei
    9 klasei
    10 klasei
  • Lauke
  • Katedros aikštė
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Ar nepasiklysi Vilniaus senamiestyje?

Mokiniai įsitrauks į aktyvų Vilniaus senamiesčio erdvių tyrinėjimą. Naudodamiesi žemėlapiu, mokiniai sustiprins orientavimosi įgūdžius mieste ir žemėlapyje, susipažins su įdomiomis nematytomis ar nepastebėtomis senamiesčio vietomis. Atliks 6-8 praktines užduotis ir padarys 6-8 nuotraukas nurodytose vietose.

Orientacinės veiklos metu teks pasitelkti visą savo sumanumą, atrasti paslėptas detales, patekti į kiemelius, atsakyti į pateiktus klausimus.

Veikla yra komandinė, tad labiausiai pasiseks tiems, kurie geriausiai dirbs grupėje, kūrybiškiausiai spręs užduotis ir optimaliai susidėlios maršrutą.

Iliustracijos šaltinis https://www.vu.lt/apiemus/istorija/universiteto-rumai

Pamokos tikslas

Stiprinti orientavimosi įgūdžius mieste ir žemėlapyje.

Pamokos planas

1. PRADŽIA. Katedros aikštėje mokiniai suskirstomi į komandas po 4-5 asmenis. Pasidalija pareigas: atsakingas už užduotis, nuotraukas, žemėlapį.

2. PAGRINDINĖ VEIKLA. Naudojantis Googlemaps žemėlapiu, komandoms reikia rasti nurodytus objektus, atlikti užduotį, prie jų nusifotografuoti. Komandų pirmi objektai yra skirtingi, juos nurodo mokytojas. Kitų objektų eiliškumą mokiniai nustato patys. Per 1,5 val. reikia aplankyti kuo daugiau objektų ir ateiti į susitikimo vietą Bernardinų sode, prie centrinio fontano.

3. UŽBAIGIMAS. Mokytojas suskaičiuoja taškus. Taškas skiriamas už teisingai atliktą užduotį ir padarytą nuotrauką. Laimi daugiausiai taškų surinkusi komanda.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kultūrinė
Pažinimo
Skaitmeninė

Temos ugdymo programose

Orientavimasis erdvėje, vietovėje ir žemėlapyje.

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Katedros aikštė
Visos pamokos
Kaip naudotis?