
„Skaitmeniniai“ biologinės įvairovės tyrėjai
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Kaip skaičiais įvertinti biologinę įvairovę miesto parke?
Mokiniai tyrinėja biologinę įvairovę Bernardinų sode, naudodami „Seek by iNaturalist“ ir „PlantNet“ programėles.Jie stebi augalus ir smulkius gyvūnus, juos atpažįsta naudodami programėles, duomenis fiksuoja užduočių lapuose, analizuoja rezultatus ir pateikia diagramas.
Refleksijos metu diskutuoja apie biologinės įvairovės svarbą miestuose.
Nnuotrauka iš https://www.google.lt/maps/
Pamokos tikslas
Išmokti tyrinėti biologinę įvairovę taikant duomenų analizės metodus.Pamokos planas
1. Įžanga (10 min.)Mokytojas pristato pamokos tikslą, klausimą ir darbo eigą. Primena, kaip naudotis „Seek by iNaturalist“ ir „PlantNet“ programėlėmis.
2. Veikla sode (30 min.)
Mokiniai suskirstomi į grupes, kiekviena grupė tyrinėja skirtingą sodo dalį: stebi augalus ir gyvūnus, fiksuoja jų rūšis, duomenis pildo užduočių lapuose.
3. Duomenų analizė (15 min.)
Grupės apskaičiuoja rūšių skaičių, analizuoja surinktus duomenis, sudaro diagramas.
4. Refleksija ir aptarimas (10 min.)
Mokiniai kartu su mokytoju aptaria pastebėtą biologinę įvairovę, diskutuoja apie jos svarbą ir apsaugą mieste.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Gamtos mokslai 5-8 klasėms: "Ekosistemos ir jų biologinė įvairovė", "Biologinės įvairovės tyrimai", "Žmogaus veiklos poveikis gamtai". Matematika 5-8 klasėms: "Duomenų rinkimas, sisteminimas, pateikimas ir interpretavimas".Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Panašios pamokos