biologines-ivairoves-tyrejai-bernardinu-sode_57_01745737247-7a0c78e8fecbdc2d69d71f72c0ca2ead.png

„Skaitmeniniai“ biologinės įvairovės tyrėjai

Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
  • Matematika,
    Gamta
  • 6 klasei
  • Lauke
  • Bernardinų sodas
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • iki 45 min

Kaip skaičiais įvertinti biologinę įvairovę miesto parke?

Mokiniai tyrinėja biologinę įvairovę Bernardinų sode, naudodami „Seek by iNaturalist“ ir „PlantNet“ programėles.

Jie stebi augalus ir smulkius gyvūnus, juos atpažįsta naudodami programėles, duomenis fiksuoja užduočių lapuose, analizuoja rezultatus ir pateikia diagramas.

Refleksijos metu diskutuoja apie biologinės įvairovės svarbą miestuose.


Nnuotrauka iš https://www.google.lt/maps/

Pamokos tikslas

Išmokti tyrinėti biologinę įvairovę taikant duomenų analizės metodus.

Pamokos planas

1. Įžanga (10 min.)
Mokytojas pristato pamokos tikslą, klausimą ir darbo eigą. Primena, kaip naudotis „Seek by iNaturalist“ ir „PlantNet“ programėlėmis.

2. Veikla sode (30 min.)
Mokiniai suskirstomi į grupes, kiekviena grupė tyrinėja skirtingą sodo dalį: stebi augalus ir gyvūnus, fiksuoja jų rūšis, duomenis pildo užduočių lapuose.

3. Duomenų analizė (15 min.)
Grupės apskaičiuoja rūšių skaičių, analizuoja surinktus duomenis, sudaro diagramas.

4. Refleksija ir aptarimas (10 min.)
Mokiniai kartu su mokytoju aptaria pastebėtą biologinę įvairovę, diskutuoja apie jos svarbą ir apsaugą mieste.

Kompetencijos

Komunikavimo
Pažinimo
Skaitmeninė

Temos ugdymo programose

Gamtos mokslai 5-8 klasėms: "Ekosistemos ir jų biologinė įvairovė", "Biologinės įvairovės tyrimai", "Žmogaus veiklos poveikis gamtai". Matematika 5-8 klasėms: "Duomenų rinkimas, sisteminimas, pateikimas ir interpretavimas".

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Panašios pamokos
Visos pamokos
Kaip naudotis?