Duomenų rinkimas dviračių take
Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Irma Ogylbienė
Pamoką sukūrė - Irma Ogylbienė
Ko daugiau: dviračių, riedučių ar riedlenčių?
Pamoka skirta mokiniams, turintiems nežymų intelekto sutrikimą, kuriems sunkiau susikaupti ir orientuotis erdvėje.Vaikai įsikuria prie artimiausio dviračių tako ir renka duomenis apie juo judančias transporto priemones. Surinktus duomenis atvaizduoja stulpelinėje diagramoje, gautus rezultatus aptaria su draugais.
Mokiniai gilina dalykines matematikos žinias, praktiškai susipažįsta su duomenų rinkimu ir diagramomis.
Rekomenduojama pamoką vesti automobilių spūsčių metu, atkreipiant vaikų dėmesį, kad trumpą atstumą galima greičiau įveikti su kita transporto priemone ar netgi pėsčiomis. Galbūt tai paskatins vaikus dažniau rinktis vaikščiojimą ar gamtai draugiškas transporto priemones.
S. Žiūros / Vilniaus miesto savivaldybės nuotrauka iš https://shorturl.at/nqGQV
Pamokos tikslas
Mokytis rinkti duomenis ir juos pavaizduoti diagramoje.Pamokos planas
1. Mokiniai supažindinami su pamokos veikla.2. Nuvykus prie dviračių tako, mokytojas paskirsto vaikus į stebėjimo vietas.
3. Mokytojas kiekvienam moksleiviui išdalina užduočių lapus ir kitas priemones.
4. Mokiniai astebi šaligatvį su dviračio taku ir renka duomenis - apie 20-25 min.
5. Iš gautų duomenų mokiniai nupiešia diagramą, nuspalvina jos stulpelius.
6. Pamokos aptarimas.
Kompetencijos
Komunikavimo
Socialinė
Skaitmeninė
Temos ugdymo programose
Duomenys ir interpretavimasPamokos vieta:
Žirmūnų seniūnija, Kareivių gatvė
Panašios pamokos