
Su kuo sutapsiu - tuo ir pats tapsiu
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Kas valdo mano pasirinkimus?
Mokiniai tyrinės ir atpažins išorės veiksnius, galinčius daryti įtaką jų pasirinkimams: aprangai, elgsenai, pomėgiams.Mokiniai sudarys įtakos žemėlapį, pažymėdami, kaip įvairūs matomi ir girdimi veiksniai (reklamos, iškabos ir pan.) gali veikti jų laisvalaikį ir pasirinkimus.
Vėliau grupėmis tyrinės savo mėgiamas miesto vietas, lape užsirašys ir telefonu fiksuos objektus, galinčius daryti įtaką laisvalaikio pasirinkimams.
Pamokos pabaigoje drauge aptars, kaip mokinius veikia iškabos ir reklamos, kas gali lemti jų pasirinkimus, kokias asmenines savybes reikėtų tobulinti norint atsispirti įvairioms įtakoms.
Šiai pamokai yra sukurti du maršrutai - trumpesnis (45 min.) ir ilgesnis (1,5 val.). Ilgesnio maršruto metu mokiniai užsuka ir į prekybos centrus, tyrinėja juose esančius veiksnius, turi galimybę labiau įsigilinti į aplinką.
Nuotrauka iš freepik.com
Pamokos tikslas
Tyrinėti išorės veiksnius, kurie daro įtaką mokinio pasirinkimams, mokytis juos sąmoningai atskirti.Pamokos planas
1. Įžanga (10 min.). Įvedimas į temą, sudaromas minčių žemėlapis.2. Pagrindinė veikla „Įtakos pėdsakai“ (30 min.). Mokiniai grupėmis eina pasirinktu maršrutu, stebi ir fiksuoja aplinkoje esančias reklamas ir kitus objektus, galinčius daryti įtaką jų pasirinkimams.
3. Apibendrinimas (5 min.). Užduočių aptarimas, diskusija kaip sąmoningai valdyti išorės pasirinkimus.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
A2. Stebi, tiria, atpažįsta, įvardija ir plėtoja asmeninius pomėgius, savybes, talentus, įgūdžius, gebėjimus.Pamokos vieta:
Šnipiškių seniūnija, Konstitucijos pr. 7A
Panašios pamokos